پنجشنبه , ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
صفحه اول » اجتماعی و سیاسی » دو کلمه درباره نفوذ از زبان حیدر مصلحی آخوند بسیجی و وزیر سابق اطلاعات

دو کلمه درباره نفوذ از زبان حیدر مصلحی آخوند بسیجی و وزیر سابق اطلاعات

نفوذ به حوزه های علمیه توسط جریان سکولار وابسته به اردوگاه غرب تحت سرفرماندهی آمریکا!!!

وزير سابق اطلاعات از سرمايه‌گذاري گسترده دشمنان براي نفوذ در حوزه‌هاي علميه خبر داد و تأکيد کرد که هدف دشمن از اين نفوذ اين است که عقبه‌هاي اعتقادي و فکري انقلاب را مورد حمله قرار دهد.

آخوند اخراجی از کابینه محمود احمدی نژاد، حيدر مصلحي در گفت‌وگو با رسا، با اشاره به خطر ورود جريان‌هاي سکولار به حوزه‌هاي علميه گفت: دشمن در بحث نفوذ جاهاي مختلف در کشور را هدف گرفته است. وي ادامه داد: يکي از پژوهشکده‌هايي که زير نظر سرويس اطلاعاتي امريکا مشغول فعاليت است، مدتي پيش به مطلبي اشاره کرده بود که بسيار قابل توجه بود که اين مطلب اشاره به اين داشت که ما از اول انقلاب جمهوري اسلامي فقط به دانشگاه‌ها ورود پيدا کرديم و از حوزه‌هاي علميه غفلت کرديم.

آخوند اخراجی مصلحي با تأکيد بر اينکه دشمن در اين سال‌ها بيشترين سرمايه‌گذاري را براي نفوذ به حوزه‌هاي علميه انجام داده است، تصريح کرد: هدف دشمن از اين نفوذ اين است که عقبه‌هاي اعتقادي و فکري انقلاب اسلامي را مورد حمله قرار دهد. وزير اطلاعات دولت دهم در ادامه ابراز داشت: يکي از برنامه‌هاي دشمن اين است که امام خميني(ره) را مانند ديگر علماي انقلابي مانند شيخ فضل‌الله‌ نوري يا ميرزاي‌شيرازي جلوه دهند و بگويند که تاريخ مصرف اين اعتقاد تمام شده است. وي با تأکيد بر اينکه آنها به دنبال بستن مسير حاکميت اسلام در کشور ايران هستند، اظهار داشت: دشمن درصدد است که اعتقاد ظهور و قيام و جهاد را از مسلمانان بگيرد و در همين راستا نيازمند حضور جريان‌هاي سکولار در داخل حوزه‌هاي علميه است. حجت‌الاسلام مصلحي خاطرنشان کرد: اين مسئله تهديدي بسيار جدي و خطرناک براي حوزه‌هاي علميه و همچنين عقبه نظام جمهوري اسلامي است و بايد مراقبت‌هاي لازم درون حوزه صورت بگيرد تا حوزه‌هاي علميه انقلابي بمانند. وي با اشاره به مطرح کردن الفاظي مانند آخوند حکومتي و حکومت آخوندي از سوي دشمن گفت: آنها با مطرح کردن اين الفاظ مي‌خواهند حوزه را از انقلاب و حاکميت جدا کنند، در حالي که حوزه عقبه فکري انقلاب و نظام جمهوري اسلامي است. مصلحي در پايان با تأکيد بر اينکه حوزه‌هاي علميه بايد پاسخگوي نيازهاي فکري و اعتقادي نظام در ابعاد مختلف و اهداف بلندي که امام راحل در رابطه با انقلاب داشتند باشد، اظهار داشت: دشمن در مسئله نفوذ به دنبال ايجاد جدايي روحانيت از حاکميت است و با ايجاد چنين فضايي حوزوي‌ها را هم دچار مسئله آخوند حکومتي و حکومت آخوندي کند و حاکميت را به سمت حاکميتي مانند زمان طاغوت ببرد.