پنجشنبه , ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
صفحه اول » اجتماعی و سیاسی » سایت جهان نیوز متعلق به عربده کشی به اسم علیرضا زاکانی نظریه جدیدی درباره سعیدامامی مطرح کرده

سایت جهان نیوز متعلق به عربده کشی به اسم علیرضا زاکانی نظریه جدیدی درباره سعیدامامی مطرح کرده

وقتی سعید امامی تا یک قدمی شناسایی عوامل انفجارهای سهمگین ابتدای انقلاب می رسد ولی. . .

کلاهی وکشمیری کجا هستند؟

تاریخ انتشار : جمعه ۲۱ خرداد ۱۳۹۵

علی فلاحیان وزیر اسبق اطلاعات در گفت و گویی که با رضا گلپور داشته (کتابی که اجازه انتشار پیدا نکرده است) در تاریخ ۱۳۷۹/۸/۳درباره مسعود کشمیری و کلاهی می گوید: ”کشمیری را فکر می کنم در اروپاست. حتی همین سعید اسلامی (امامی) خانه های آنها را در آلمان پیدا کرده بود. انگیزه داشت…”

n00496704-b

گروه سیاست جهان نیوز، حسین قاسمی: ۳۵سال از شهادت شهید بهشتی و یارانش درحزب جمهوری اسلامی در تاریخ  ۷ تیر سال ۱۳۶۰و انفجار نخست وزیری که منجربه شهادت شهیدان رجایی و باهنر در ۸ شهریور گردید و ترور شهید قدوسی در ۱۴شهریور می گذرد. دراین مدت اخبار و روایت های متعددی ازمکان زندگی و استقرار نفوذی های عامل این انفجارها گفته شده است.

اما عوامل اصلی ترور کجا هستند؟درچه شرایطی نگه داری می شوند که از انتقام نیروهای انقلاب در امان مانده اند؟

۱-علی فلاحیان وزیر اسبق اطلاعات در گفت و گویی که  با رضا گلپور داشته (کتابی که اجازه انتشار پیدا نکرده است) در تاریخ ۱۳۷۹/۸/۳درباره مسعود کشمیری و کلاهی می گوید: ”کشمیری را فکر می کنم در اروپاست. حتی همین سعید اسلامی خانه های آنها را در آلمان پیدا کرده بود. انگیزه داشت…”

البته اقای فلاحیان توضیحی نداده است که چرا اگر محل زندگی این افراد توسط سعید اسلامی کشف شده بود، اقدامی به منظور مجازات آنها انجام نشده است؟

۲- یکم دیماه ۱۳۹۲خبرگزاری جمهوری اسلامی(ایرنا) به نقل از یک مقام آگاه خبر داده است:

”مسعود كشميري عامل انفجار نخست وزيري و محمدرضا كلاهي صمدي عامل انفجار حزب جمهوري اسلامي در آلمان رويت شده اند…

وي كه خواست نامش فاش نشود، در گفت و گو با خبرگزاري جمهوري اسلامي ايران گفت: نامبردگان كه از اعضا و هواداران فعال گروهك تروريستي منافقين و خط نفوذ فرقه رجوي در نهادهاي حياتي، حساس و مهم جمهوري اسلامي بودند، هنگام خوردن غذا در رستوراني در شهر كلن و هنگام رانندگي در شهر هامبورگ آلمان مشاهده شده اند.”

۳- سردار سعید منتظرالمهدی  سخنگوی ناجا درتاریخ ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۵درگفت و گو با خبرنگاران ضمن اشاره به تلاش پلیس ایران و همکاری اینترپل از بازداشت یکی از عوامل انفجارحزب خبرداد:

”به دنبال همکاری‌های پلیس اینترپل و پیگیری‌های پلیس ایران، یکی از عناصر گروهک تروریستی منافقین که در انفجار حزب جمهوری دست داشت در کشور آلبانی شناسایی و دستگیر شد.”

۴-دو روز بعد یعنی ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۵ فرمانده ناجا ازعدم استرداد این فرد خبرداد:

”کشور آلبانی برای استرداد عامل انفجار دفتر حزب جمهوری اسلامی همکاری نمی کند.”

۵-پس ازمصاحبه سخنگوی ناجا، رسانه ها اسامی مختلفی را درباره  فرد دستگیرشده منتشر کردند از جمله : مسعودکشمیری، محمدرضاکلاهی، زهره عطریانفر و فهیمه اروانی

۶- مباحث هفته های اخیر درباره کشمیری و کلاهی مسعود  ازعوامل انفجار ۸ شهریور و ۷ تیر این سوال را ایجاد می کند که آنها کجا زندگی می کنند؟یکی از کارشناسان قدیمی امور امنیتی معتقد است:

”هرجا که جناب  “مهدی” خان  یا همان سعید شاهسوندی اسکان دارند کشمیری و کلاهی و … در همان مکان زندگی می کنند.

جناب “مهدی” خان در زمانی که در تهران خیابان عباس آباد (بقول خودشان ) تشریف داشتند منزل ایشان ستاد فرماندهی انفجارساختمان حزب جمهوری اسلامی در ۷ تیر سال ۱۳۶۰ بود.

فردای انفجار که ایشان به کردستان رفت تا در پناه قاسملو و “شرفکندی” به ادامه توطئه هایش بپردازد محمد رضا کلاهی هم در جوار ایشان بود. زمانی که شاهسوندی ساکن استانبول ترکیه  می شود، مسعود کشمیری (که روزگاری  قرار بود جنازه قلابی اش بعنوان شهید سوم در جوار  شهیدان  رجائی و باهنر دفن شود )هم منزل ایشان است.

البته  محمد رضا کلاهی نیز در استانبول به شاهسوندی چسبیده و تکان نمی خورد.

در بغداد نیز سرهنگ بهزاد معزی بهائی عامل فرار رجوی و بنی صدر هم منزل جناب شاهسوندی بوده است و…

اکنون که  شاهسوندی  ساکن آلمان است پیدا کردن منزل کشمیری و… کار چندان سختی نیست.”

۷-انتظار جامعه از مجموعه اطلاعاتی و امنیتی مقتدر جمهوری اسلامی ـ با اشراف گسترده اطلاعاتی ـ آن است که بعد از۳۵سال عوامل انفجار حزب، انفجارنخست وزیری و عامل شهادت شهید قدوسی را مجازات نماید. باید با ضربه سخت و سنگین به چنین عناصری، به سایر نفوذیها هم یک پیام واضع داد: هیچ جا برای نفوذی ها امن نیست.

تاخیر در برخورد و ضربه محکم به چنین افرادی، می تواند باعث دلگرمی سایر افراد شبکه نفوذ باشد