جمعه , ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
صفحه اول » اجتماعی و سیاسی » شایعاتی که پیرامون مرگ “محافظ رهبر” همزمان بامسئولیت “خبرگان” درتعیین “جانشین رهبر”برسرزبانهاست

شایعاتی که پیرامون مرگ “محافظ رهبر” همزمان بامسئولیت “خبرگان” درتعیین “جانشین رهبر”برسرزبانهاست

در اواسط  ماه گذشته (اردیبهشت ماه ۱۳۹۵ ) خبر اعجاب انگیزی در سطح بسیاری از رسانه های داخلی انتشار یافت که بر اساس آن سردار حاج حسن اکبری محافظ ویژه رهبری به سبب یک سانحه تصادفی به دلیل اصابت گلوله جان باخته است. همزمان اخباری نیز مبنی بر بستری شدن حجت الاسلام محمدی گلپایگانی رئیس دفتر بیت رهبری  همراه با عکس و تفصیلات دررسانه ها انتشار یافت. متعاقب پخش این خبر بسیار ابهام آلود  خبرگزاری موسوم به  “صراط نیوز” با درج مطلب کوتاهی از قول “محمدی گلپایگانی” (در دوران انتقالش به بیمارستان) بر ابهام قضیه بیش از پیش اضافه کرد. در خبر مزبور “صراط نیوز” متذکر شده است: “رئیس دفتر مقام معظم رهبری با بیان اینکه بیماری بنده عارضه قلبی نبود و کسالت دیگری بوده (؟؟!!) پس از چند روز استراحت از بیمارستان مرخص می‌شوم”.

ازجانب دیگر، در  مقارن با دو رخداد همزمان فوق الذکر- در کنارِ  پخش اخباری مانند شهادت نابهنگام سردار محمدناظری و سیدبدرالدین (به دلایل کاملا نامعلوم و در نقاط مطلقاً نامشخص) – شایعاتی نیز درباره مجروح شدن افرادی به نامهای عبداللهی و برنجیان -از زمره گروه محافظان تیم رهبری – انعکاس یافت.

به هر تقدیر، اخیراً نامه ای به شرح زیر در فضای مجازی پخش شده است که از چند و چون آن هنوز اطلاع دقیقی در دست نیست، اما به نظرمیرسد بی ارتباط با حوادث مزبور نباشد:
بسمه تعالی
حضور برادر گرامی جناب آقای خلیلی. مدیر روابط عمومی بیت و دفتر مقام معظم رهبری

سلام و علیکم

همانطور که واقف هستید پس از واقعه بوقوع پیوسته و شهادت برادر عزیزمان حاج حسن اکبری، همچنین جراحات وارده به برخی دوستان، متاسفانه با خبر شدم اخباری در این وصف در محیط مجازی منتشر و حتی توسط برخی رسانه‌ها ی داخلی پوشش داده شده است.

علی ایهال (علی ایحال) با توجه به حساسیت موضوع نسبت به پیگیری و حذف اخبار واصله در خصوص حادثه مذکور اقدام عاجل معمول گردد.

بدیهی است خسران ناشی از سهل انگاری یقیناً و قطعا به صلاح امت اسلام نخواهد بود.
اجرکم عندالله
امضا: