جمعه , ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
صفحه اول » اجتماعی و سیاسی » خبرگزاری ایسنا خبر بازداشت برادر رئیس جمهور را تکذیب کرد

خبرگزاری ایسنا خبر بازداشت برادر رئیس جمهور را تکذیب کرد

دادستان کشور – آخوند محمدجوادمنتظری-  در نشست خبری خود حاضر نشد در باره بازداشت حسین فریدون اظهار نظر کند و سکوت کرد.

دیگر رسانه های ایران نیز خبر از غیبت ناگهانی حسین فریدون دادند.

روزنامه های وابسته به جناح مخالف دولت روحانی، برادر رئیس جمهور ایران را به فساد مالی و سوء استفاده از “شرایط پسابرجام” متهم می کنند.

دادستان کل کشور مطالب و شایعات منتشره در برخی رسانه ها پیرامون بازداشت حسین فریدون برادر رییس جمهور را تکذیب کرد.

حجت الاسلام و المسلمین محمدجعفر منتظری در پاسخ به سوال خبرنگار ایرنا و در خصوص ادعاهای مطرح شده مبنی بر بازداشت یکی از مسئولین نهاد ریاست جمهوری گفت: پس از انتشار این مطالب، موضوع مورد بررسی قرار گرفت و مشخص شد که این ادعا صحت ندارد.

یادآوری می شود عصر یکشنبه یکی از رسانه ها خبر از سکوت دادستان کل کشور در این خصوص داده بود.

در حالی که خبرگزاری ایسنا به نقل از یک منبع مطلع در نهاد ریاست جمهوری خبر بازداشت برادر رئیس جمهور را تکذیب کرد، محمد جواد منتظری، دادستان کل کشور ایران، روز یکشنبه در باره خبر بازداشت حسین فریدون، برادر حسن روحانی، رئیس جمهوری ایران سکوت  اختیار کرد. اخیرا سایت الف با بررسی عکسهای هیات دولت روز 26 مه خبر از عدم حضور حسین فریدون در نهادهای دولتی داد و نوشت: “حاشیه‌های برادر رییس جمهور، وی را گرفتار کرده است.”

به گزارش العربیه.نت- فارسی  به نقل از رسانه های ایران، از سپتامبر 2013 و پس از انتخاب روحانی به ریاست جمهوری ایران، با انتصاب برادرش به عنوان «دستیار ویژه رییس جمهور در امور اجرایی»، حضور فریدون در هیئت دولت رسمیت پیدا کرد.