جمعه , ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
صفحه اول » اجتماعی و سیاسی » باحمله به هاشمی رفسنجانی، حیدرمصلحی مدعی شد که فقط سی درصد مشکلات کشور معلول تحریمها است

باحمله به هاشمی رفسنجانی، حیدرمصلحی مدعی شد که فقط سی درصد مشکلات کشور معلول تحریمها است

مابقی مشکلات ناشی از “نفوذ” دشمن غربی به قلب سیستم ایران است!!

حیدر مصلحی وزیرسابق اطلاعات و مشاور فرمانده ستاد کل نیروهای مسلح در ادامه ادعاهای بیسروته و بدون مدرک خود  افزود: انقلاب اسلامی ایران در مسیری که امام طراحی کرده است، باوجود توطئه‌های دشمنان داخلی و خارجی به مسیر خود ادامه داده، متوقف نشده و نخواهد شد.

وزیر سابق اطلاعات هدف اول امام خمینی (ره) از انقلاب را ایجاد حکومت اسلامی در ایران دانست و خاطرنشان کرد: دشمن در مقابله با انقلاب اسلامی تمام قدرت خود را به میدان آورده است و انهدام هواپیمای مسافربری ایران توسط آمریکا برای کمک به صدام نمونه‌ای از این مورد است.

 

تظاهرات بسیجیها درتهران بعدازنمازجمعه هفته گذشته و شعاردادن برعلیه هاشمی رفسنجانی
ادعاهای اسف انگیز حیدرمصلحی در جمع بسیجیها
به گزارش فرقه نیوز وبه نقل از مهر،  حیدر مصلحی پنجشنبه‌ شب در مراسم چهلمین روز شهادت شهید مدافع حرم «حسین بواس»، وی تأکید کرد: برخی از خواص سالها قبل برای حل مسئله سوریه پیشنهاد دوستی با عربستان سعودی را مطرح کردند، اما در مذاکره با ولیعهد عربستان، این مقام سعودی به‌طور رسمی اعتراف کرد که در زمان جنگ بیش از ۴۰ میلیارد دلار به صدام کمک مالی کرده‌اند. با این پشتوانه عظیم غیرتمندانه مردمی ، انقلاب اسلامی به سرمنزل مقصود خواهد رسید.بابیان اینکه در سال‌های پس از انقلاب بسیاری از مجموعه‌های کشور با استکبار همراهی داشتند، تصریح کرد: بیش از ۱۸ هزار شهید و نیز خیانت بنی‌صدر، غائله‌های مختلف در مناطق کشور، هشت سال جنگ در برابر تمام دنیا و فتنه‌های بزرگ به وجود آمده پس از ارتحال امام (ره) تنها گوشه‌ای از فتنه‌های دشمنان انقلاب اسلامی است.
مصلحی به مذاکرات هسته‌ای اشاره کرد و یادآور شد: باوجوداینکه شش کشور در مقابل ایران قرار داشتند، اما بیشتر مذاکرات ایران با آمریکا بود، چون در حقیقت مسئله اصلی این کشور است.
مشاور فرمانده ستاد کل نیروهای مسلح با تأکید بر اینکه تمام دنیا برای مقابله با انقلاب اسلامی تقسیم‌کار کردند، افزود: بسیاری از مشکلات سیاسی و اقتصادی کشور ناشی از نفوذ است و تنها ۳۰ درصد مشکلات ما به تحریم وابسته است.

این مسئول ادامه داد: وزیر صنعت، معدن و تجارت می‌گوید که بیش از ۱۰۰ هزار خودرو وارد کشور شده است، اما در واردات مواد اولیه با مشکل مواجه هستیم.

وزیر سابق اطلاعات بابیان اینکه هدف دوم امام از انقلاب، ایجاد بیداری اسلامی در دنیای اسلام بود، گفت: ایجاد گروهک‌هایی مانند داعش و جیش الاسلام در سراسر دنیای اسلام برای مقابله با مسئله بیداری اسلامی است.

وی با اشاره به اینکه استعمارگران انگلیسی از ۱۰۰ سال پیش مذهب وهابیت را در عربستان به وجود آوردند تا در جهان اسلام تفرقه‌انگیزی کنند، اظهار کرد: در ایران نیز بهائیت توسط آنان به وجود آمد و امروز نیز حضور برخی افراد معروف در کنار سران بهائیت، مأموریت او بوده است.

مصلحی بابیان اینکه یکی از کارهای بزرگ دشمن در مقوله نفوذ، ایجاد التقاط فکری در جامعه است، داعش را مصداق بارز التقاط فکری دانست و تأکید کرد: ابتدای شکل‌گیری این گروه با الگوپذیری از انقلاب اسلامی بود، اما پس از اشغال عراق توسط آمریکا، با تأثیرپذیری از انگلیس به مبارزه با شیعیان پرداختند.

وزیر سابق اطلاعات در پایان بابیان اینکه هدف سوم امام از انقلاب، زمینه‌سازی برای ظهور امام زمان (عج) بود، تصریح کرد: تمام تلاش‌های استکبار در ایجاد اسلام‌هراسی، ناشی از آن است که در سال‌های اخیر بسیاری از اندیشمندان غربی به اسلام گرویده‌اند.