جمعه , ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
صفحه اول » اجتماعی و سیاسی » اراجیف گزمگان شکنجه گر سیاهچالهای امنیتی و مسلط برقوه قضائیه به عنوان ضابطین قضائی!!!

اراجیف گزمگان شکنجه گر سیاهچالهای امنیتی و مسلط برقوه قضائیه به عنوان ضابطین قضائی!!!

سایت اباطیل نگار موسوم به “جهان نیوز” وابسته به علیرضا زاکانی عربده کش در خبری با دفاع از سرکوب شهروندان گردنفراز و آزدایخواه با تعبیرات سخیف مطالبی به شرح زیر به رشته تحریر درآورده است که دیدن  و خواندن آن خالی عبرت تلخ طنزآلود نیست:

 

مامور عالی حقوق بشر سازمان ملل و برخی دیگر از عناصر ضد انقلاب و وابسته به فرقه‌های انحرافی در اقدامی هماهنگ به حمایت یکی از محکومین دستگاه قضایی ایران پرداختند.

به گزارش جهان به نقل از فارس، «زید رعد الحسین» مامور عالی سازمان ملل متحد در امور حقوق بشر  امروز (سه‌شنبه) با دخالت در امور داخلی و قضایی ایران حکم صادره درباره یکی از عناصر اخلالگر در ایران به نام «نرگس محمدی» که در دفاع از دیگر فعالان ضد نظام ، فرقه ضاله بهائیت با خط گیری از خارج برای سیاه نشان دادن وضعیت حقوق بشر در ایران فعالیت می‌کرد را محکوم کرد و خواهان آزادی فوری نامبرده شد.

به نوشته هفته نامه «نیوزویک» نرگس محمدی هفته گذشته با حکم دادگاه به 16سال حبس محکوم شد و در این رابطه زید رعد الحسین با ابراز نگرانی از سلامتی نرگس محمدی وضعیت حقوق بشر در ایران را نگران کننده نامید.

در همین زمینه «رالوینا شامداسانی» سخنگوی مامور عالی سازمان ملل متحد در اظهار نظری مدعی وخامت اوضاع نرگس محمدی شد و گفت که دفتر حقوق بشر سازمان ملل متحد و دیگر ساز و کارهای حقوق بشری بارها از مقام‌های ایرانی درخواست آزادی او را کرده‌اند اما ترتیب اثری داده نشده است.

سخنگوی یاد شده گفت: «ما به دولت ایران توصیه می‌کنیم خانم محمدی و دیگر بازداشت شدگان حقوق بشری را به فوریت آزاد کنند.»

و اما نرگس محمدی، به اتهام اجتماع و تبانی به‌ قصد ارتکاب جرم علیه امنیت کشور به 5 سال حبس و به اتهام فعالیت تبلیغی علیه نظام به 1 سال حبس و به اتهام تشکیل و اداره گروهک غیرقانونی «لگام» به ده سال حبس محکوم‌ شده اما بنابر ماده 134م که بر اساس آن رعایت حداکثر مجازات تعیینی اعمال می شود،  نامبرده به تحمل 10 سال محکوم شده است.

نرگس محمدی نائب رییس به اصطلاح کانون مدافعان حقوق بشر ایران بوده و در جهت اصلاح برخی قوانین ازجمله مجازات اعدام و ضرورت جایگزینی برخی مجازات‌ها در این کشور تلاش هایی می‌کرد.

در همین رابطه «شیرین عبادی»، از دیگر عناصر ضد انقلاب متواری و پناهنده شده در انگلیس نیز چندی قبل در نامه‌ای خطاب به «احمد شهید » گزارشگر ویژه سازمان ملل متحد در امور حقوق بشر  ایران که در وبگاه فرقه ضاله بهائیت منتشر شده است، از او خواست تا برای آزادی نرگس محمدی از تمام امکاناتش استفاده کند.

«م. ثابت» یکی از مدیران فرقه ضاله بهائیت نیز در دفاع از نرگس محمدی حتی شعر سرایی نیز کرده است