جمعه , ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
صفحه اول » اجتماعی و سیاسی » تف سربالای نفوذیهای قرارگاه ثارالله به فرمان عفورهبری، حکم نهایی دیوانعالی کشور، فتاوی مراجع تقلید، و نظر آیت الله صادق آملی لاریجانی رئیس قوه قضائیه دایر بر عفو و رهایی آقای دکترمحمدعلی طاهری

تف سربالای نفوذیهای قرارگاه ثارالله به فرمان عفورهبری، حکم نهایی دیوانعالی کشور، فتاوی مراجع تقلید، و نظر آیت الله صادق آملی لاریجانی رئیس قوه قضائیه دایر بر عفو و رهایی آقای دکترمحمدعلی طاهری

دشمنان رهبرنظام آیت الله سیدعلی خامنه ای را چگونه میتوان شناخت؟!

کسانی که با دردست داشتن فرمان عفو رهبرنظام دایربرآزادی بیقید و شرط و بیدرنگ آقای محمدعلی طاهری مخالفت میورزند، بی شک و بدون تردید با شخص آیت الله سیدعلی خامنه رهبرنظام دشمنی و عداوت دارند و لاغیر!

آنها که برای بیان دشمنی و عداوت صریح خود با شخص آیت الله سیدعلی خامنه ای رهبرنظام در سایتهایی مانند “دیده بان” نوشته اند:” خوشبختانه محمدعلی طاهری سرکرده عرفان حلقه به عنوان مفسدفی الارض به اعدام محکوم شده است”. باید پرسید در کدام محکمه؟ شما این حکم را از کدام شعبه دادگاه اخذ کرده اید؟

بازجوهای خودسر و ضدقانون و ضابطین قلابی قضائی در پرونده آقای دکترمحمدعلی طاهری یعنی همان همدستان تبهکارِ ایادی نفوذی در قرارگاه ثارالله همپالکیهای محمدرضا انهاری فاسد و  رحیمی بازجو، و محمودرضای قاسمی مفسد و خائنین ضدانقلاب دیگر، پس از شکستهای فضاحتبار در عرصه قضائی و حوزه شرعی و  حاشیه بیت رهبری، بازهم بر طبل خالی “حکم موهوم  اعدام خودشان” مشت میکوبند تا وانمود کنند که هنوز هم از رو نرفته اند. اینها دشمن رهبرنظامند نه دشمن محمدعلی طاهری! اینها نمک میخورند و نمکدان میشکنند!

اینبار درسایت تکفیری موسوم به دیده بان!! وابسته به اداره تکفیری فرق و ادیان خزعبلات عجیب و تاسفبار درج کرده اند به قرار زیر:

موسسه راهبردی دیده بان

 

 

 

بازی رسانه ای مریدان عرفان حلقه||جن گیری و مطربی،افتخاری برای رئیس فرقه انحرافی 

بازی رسانه ای مریدان عرفان حلقه
جن گیری و مطربی،افتخاری برای رئیس فرقه انحرافی

 

تعدادی از افراد فرقه شیطانی حلقه ضمن انتشار شعر و آوازی با صدای سرکرده عرفان کیهانی تلاش دارند وی را علاوه بر یک جن گیر کاذب به عنوان یک مطرب حرفه اي هم معرفی نمایند.

به گزارش موسسه راهبردی دیده بان، در مدت شش سالی که سرکرده این فرقه در دستان عدالت قرار گرفته است، تعدادی محدود از افرادی که خود را از مريدان تشكيلاتي محمد علی طاهری می نامند با انتشار عکس و اخباری کذب، همچنین نمایش اعتصاب غذا، جو سازی هایی مبنی بر وخیم بودن حال نامبرده و… در این تلاش بوده اند تا علاوه بر تبلیغات مثبت برای این متهم و مفسد فی الارض برای وی محبوبیت کسب نمایند و این شخص را به عنوان قهرمان معرفی نمایند.

این بار در فضای مجازی بجای انتشار عکس طاهری در دست تعدادی انگشت شمار که به اصطلاح طرفدار وی معرفی می شوند، رویکرد تازه ای در این راستا به اجرا گذاشته شده است.

Capture4411

انتشار شعر و آوازی با صدای طاهری علاوه بر اقدامات قبلی وی روحیه مطرب بودن این بیمار روانی را هم به نوعی نشان میدهد.بطوریکه در تبلیغات فضای مجازی چنین بیان می شود که : “در کنار دیدگاه‌های عرفانی محمدعلی طاهری، او ترانه‌سرا نیز بوده و دستی نیز در آواز داشته است”.

این نمایش ترانه سرایی و آواز خواندن هم قسمتی از پروژه شخصیت سازی برای طاهری بوده تا علاوه بر موارد اشاره شده در خصوص وی چنین به مخاطبان القا شود که وی دارای روحیه ای هنرمندانه و شاعرانه بوده و با این تبلیغات سعی نمایند تعدادی را به فرقه متلاشی شده خود نزدیک نمایند و آنها را در دام کیهانی خود قرار دهند.

Capture

خوشبختانه محمد علی طاهری به عنوان مفسد فی الارض به اعدام محکوم شده است اما ذهن های آلوده همچنان در کمین افراد ساده لوحی هستند که بدنبال عرفان های کاذب از مسیر ادیان الهی دور شده و در گمراهی و تاریکی فرقه ای به اعماق آن نفوذ کرده و دچار مشکلات مختلفی می شوند.

 

امیدواریم با تلاش و آگاه سازی هرچه بیشتر نسل جوان بتوان هرچه بیشتر از نفوذ چنین شیاطینی جلوگیری نمود و راه درست را به همگان نشان داد