پنجشنبه , ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
صفحه اول » اجتماعی و سیاسی » پس از اعلام نظریات متفاوت توسط ارکان امنیتی-انتظامی پیرامون بازداشت عامل انفجارحزب جمهوری اسلامی

پس از اعلام نظریات متفاوت توسط ارکان امنیتی-انتظامی پیرامون بازداشت عامل انفجارحزب جمهوری اسلامی

امروز سایت “فرق و ادیانی” موسوم به “فرقه ها” نقطه پایانی بر این همهمهء رسانه ای نهاد

 

سایت “فرقه ها” به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان مدعی شد که فرد بازداشت شده در آلبانی زنی به نام فهیمه اروانی میباشد و پلیس آلبانی این فرد را دوباره آزاد کرده و از تحویل دادن او به اینترپل خودداری کرده است!!

مطلب مندرج در سایت “فرقه ها” به قرار زیر است:

به گزارش “حوزه سیاست خارجی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان”، نام تروریست زن بازداشت شده منتسب به منافقین در آلبانی بالاخره فاش شد.

مهدی محمدی در این باره نوشت:

فهیمه اروانی نام تروریستی است که در آلبانی دستگیر شد اما ظاهرا آزاد شده و به ایران عودت داده نخواهد شد.

او از کادرهای ارشد منافقین است و در ماجرای انفجار حزب جمهوری اسلامی دخیل بوده است.

مسعود کشمیری هم گرچه بازداشت نشده، مکان زندگی او در آلمان روشن است و اگر دولت های اروپایی همکاری کنند بازداشت او هیچ دشوار نیست.

این آخرین نمونه از همکاری سرویس های غربی با تروریست های نام و نشان داری است که دستشان به خون بزرگان این سرزمین آلوده است.

از منظر روابط خارجی، ظاهرا مذاکرات مسیر ٢ تنها به کار رها شدن زندانیان امریکایی گرفتار در ایران آمده و توافقات دیپلماتیک هم صرفا مسیر غارت تتمه دارایی ملت ایران در بانک های غربی را هموار کرده است. تروریست ها همچنان مصونیت دارند خصوصا اگر برخورد با آنها رازهایی را درباره گذشته غربگرایان در ایران افشا کند.

منبع : باشگاه خبرنگاران جوان
تاریخ انتشار: ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۵