سه شنبه , ۲۸ فروردین ۱۴۰۳
صفحه اول » اجتماعی و سیاسی » تحلیل حسن عباسی درباره دیدار فائزه هاشمی با بهائیان

تحلیل حسن عباسی درباره دیدار فائزه هاشمی با بهائیان

عضوی از خانواده سیاستمداران لیبرال با بهائیت دیدار کرده و آن را اتفاقی جلوه می‌دهد در حالیکه همیشه دیدار خانواده سیاسیون برنامه ریزی شده است.

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حسن عباسی، کارشناس مسائل استراتژیک عصر امروز در نشست بزرگداشت سوم خرداد و روز مقاومت که دانشگاه تهران برگزار شد، گفت: از ویژگی‌های قرن بیستم اضطراب و نگرانی جوانان است، که شغل نداشته و اقدام به ازدواج نمی‌کنند.

وی افزود: صرف اینکه روزی به نام جوان قرار داده شود سودی به حال آنها ندارد، شعار امید دادن سیاستمداران نیز هیچ گرهی از مشکلات جوانان باز نکرد، شعار امید دردی از مشکلات مردم و نسل جوان دوا نکرد.

رییس اندیشکده یقین با اشاره به برخی مسئولان که فاصله زیادی از مردم دارند و این روزگار را عصر گفتمان و نه موشک معرفی می‌کنند، عنوان کرد: چنین مسئولینی در حالی این صحبت‌ها را می‌کنند که خود با یک گروهان محافظ در میان مردم حاضر می‌شود و به این توجه نمی‌کند آمریکا خود همواره در حال ساخت موشک است و بعد از موشک مساله حقوق بشر را مطرح خواهد کرد.

عباسی افزود: امروز جریان لیبرال طوری وانمود می‌کند که به بهائیت ظلم شده است، عضوی از خانواده سیاستمداران با بهائیت دیدار کرده و آن را اتفاقی جلوه می‌دهد در حالی که همیشه دیدار خانواده سیاسیون برنامه ریزی شده است، سفرهای بی‌حساب و کتاب این خانواده در راستای تکمیل این پروژه است.

ریس اندیشکده یقین با اشاره به اینکه سیستم نحله بهائیت و وهابیت را انگلیسی ها به وجود آوردند، اظهار داشت: در داخل کشور پروژه‌ای در حال کلید خوردن است که این خانم با بهائی ها دیدار کرده و در سال های اخیر و طی چند ماه گذشته بی سر و صدا به انگلیس و آمریکا رفت و آمد می‌کند، تا  پالس های خاصی را به دشمن بدهد.

وی افزود: زمانی که جریان لیبرال که خود را اصلاح طلب و معتدل معرفی می‌کند این دیدار را محکوم نمی‌کند بلکه اعتراض دارد که منتقدین به این دیدار، نگاه سیاسی دارند پس باید بعد از گفتمان موشک، و دفاع از جریان بهائیت در هفته های آتی منتظر دیدار با همجنس‌بازان باشیم.

رییس اندیشکده یقین بیان داشت: جریان اصلاح طلب و معتدل صرفا به دنبال جذب رای هستند برایشان اهمیت ندارد که علوم انسانی ما غربی یا نظام بانکی ما ربوی است، آنها با ایجاد امید کاذب غیرت مردم را از بین می‌برند تا بردگی نظام سلطه را بپذیرد.

این کارشناس مسائل استراتژیک افزود: بعد از بتن ریختن در سیستم هسته‌ای می‌گویند نباید موشک‌ها آزمایش شوند، در حالی که موشک روسی امنیت ما را تامین نمی‌کند بلکه آنچه امثال تهرانی‌مقدم‌ها می‌سازند تامین کننده امنیت ما است، در دوربرگردان جدید بانکی آمریکا می‌خواهد که ما موشک‌هایمان را به آنها بدهیم.

عباسی ادامه داد: دیدار این خانم با بهائیان تکمیل پروژه اخراج قاسم سلیمانی و نیروی قدس از سوریه است تا وزارت خارجه کشورمان مجبور به انجام آن شود، امروز بخش نظامی و سیستم موشکی ما تعدیل شده و اینکه می‌گویند سیستم دفاعی کشور در این دولت بیشترین حجم را دارد دروغ بزرگی است.

وی در پایان با اشاره به بیانی از امام راحل در خصوص منتظری که خطاب به او فرموده بودند بعد از من کشور را به دست لیبرال‌های می‌سپاری، خاطرنشان کرد: این جناح سیاسی که با لیبرال‌ها دیدار می‌کند و برخی دیگر که دنبال نرمالیزاسیون کشور هستند می‌خواهند روحیه انقلابی را از مردم ما بگیرند که قرآن را کنار بگذارند