پنجشنبه , ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
صفحه اول » اجتماعی و سیاسی » لجن پراکنی برعلیه استادمحمدعلی طاهری درسایت تکفیری داعشی فرقه ها

لجن پراکنی برعلیه استادمحمدعلی طاهری درسایت تکفیری داعشی فرقه ها

شبکه صدای آمریکا و رادیو ی صهیونیست ها در ادامه تبلیغات رسانه ای و جریان سازی های خود برای سرکرده عرفان کیهانی (حلقه)، به عنوان اصلی ترین تریبون های رسانه ای فرقه گرایان فعالیت می کنند.

آمریکا و رژیم صهیونیستی از طریق همین فرقه سازی ها ، تربیت جاسوسان ، خرافه گرایی و بدعت سازی ها در ایران ، قصد دارند عناصر خود را دراین زمینه همواره در قالبی مظلوم نما و همچنین قرار گرفتن در شرایط بسیار سخت مبرا از هرگونه خطا و اشتباه نشان دهند.

این موضوع را می توان به راحتی در اخبار کذب این شبکه ها دنبال نمود.شایعاتی در خصوص بهائیت ، مسیحیت صهیونیستی تبشیری، عرفان حلقه و…ناگفته نماند که حامیان این گروه های فرقه ای نه تنها با تریبون تبلیغاتی خود در رسانه ها و فضای مجازی آنها را حمایت نموده ، بلکه از لحاظ خط فکری، اقدامات عملی، موارد مالی و بطور کلی هرآنچه که در آسان تر شدن روند پیشرفت این فرقه ها دخیل است، دخالت نموده و آن موانع را برطرف می سازند.

برای نمونه فرقه ضاله بهائیت که جاسوسان تربیت شده برای صهیونیست ها می باشند بصورت مستمر در این شبکه ها تبلیغ می شوند، حال این تبلیغات یا بصورت القای نکات مثبت از آنها بوده ( تعاریف و تمجید ) و یا بصورت نکات منفی مانند مشکلاتی که برای آنها پیش آمده است به بیننده و مخاطبان القا می شود.

در خصوص سرکرده عرفان کاذب حلقه، ذکر این نکته لازم است که افکار آموزش داده شده به شخصی مانند محمد علی طاهری و اقدامات وی تنها واژه “مفسد فی الارض” را برای وی بصورت کلی بیان می کند و به همین دلیل است که صهیونیست ها و آمریکا نگرانی برای عامل فرقه باز خود در ایران را تشدید می نماید.

اهمیت این موضوع به آنجایی رسیده است که در اخبار کذب صدای آمریکا و رادیوی صهیونیستی هم تلاش برای جریان سازی مثبت در خصوص طاهری را بدنبال دارد.هرچند حکم اعدام این مفسد فی الارض صادر شده است اما همچنان خانواده طاهری با راهنمایی صاحبان اصلی فرقه در تلاش هستند اوضاع را به سمت مورد نظر خود هدایت نمایند.

نکته دیگر اینکه حکم صادر شده برای این متهم فرقه باز را از زبان برخی طرفداران وی، همچنین خانواده، رسانه های حامی طاهری” ناعادلانه خوانده”می شود و گویا عادلانه از نظر این جماعت این است که به فاسدانی مانند طاهری اجازه هر اقدامی برعلیه دین و دیانت و امنیت ملی داده شود.

سازمان عفو بین الملل هم تنها سازمانی است برای رهایی جاسوسان، مفسدان سیاسی- اخلاقی- فرقه ای، تا از طریق آن و با نامی موجه بتوانند چهره ی ایران اسلامی را خدشه دار نمایند.چندی پیش به اطلاع رساندیم که مدیریت حلقه به آمریکا انتقال داده شده و اکنون خطوط اصلی از طریق خانواده طاهری و خواهر وی به اجرا در می آید.خانواده ای که خود در میان حامیان فرقه گرایی در ایران بوده و به نوعی با چنین اهدافی تربیت شده اند.

منبع : دیده بان