پنجشنبه , ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
صفحه اول » اجتماعی و سیاسی » تشییع پیکر بادیگارد مقام رهبری

تشییع پیکر بادیگارد مقام رهبری

به گزارش «جوان»، سرهنگ دوم حسن اكبري از افسران زبده و باتجربه آموزش سپاه ولي امر بود كه دو روز پيش حين مأموريت آموزشي به دليل نقص فني سلاح، به درجه شهادت نائل آمد.

 

شهيد حسين اكبري، برادر بزرگ‌تر سرهنگ دوم شهيد حسن اكبري از رزمندگان دفاع مقدس بود كه سال 63 در جريان عمليات بدر، بال در بال ملائك گشود و به شهادت رسيد.
حالا حسن نيز قدم در مسير قدسي برادر خود گذاشته و با آرام گرفتن در كنار مزار او در قطعه 26 بهشت زهرا، ستاره‌اي ديگر به آسمان پرستاره ايران اسلامي افزوده خواهد شد.  يادآور مي‌شود مراسم تشييع شهيد حسن اكبري امروز از ساعت 9 از مقابل منزلش واقع در پيروزي، خيابان شاه‌آبادي(سه‌راه سليمانيه) كوچه نيك‌عهد پلاك 2 برگزار خواهد شد. مراسم ختم آن مرحوم نيز فردا 14 ارديبهشت‌ماه 1395 از ساعت 16 الي 18 در مسجد امام حسين(ع) واقع در ميدان امام حسين(ع) برگزار مي‌شود.

منبع : روزنامه جوان

مراسم وداع با حسن اکبری مراسم وداع با شهید سردارحسن اکبری محافظ امام خامنه‌ای که روز شنبه به شهادت رسید، شب گذشته در حسینه هیئت عشاق الحسین(ع) با حضور جمعی از دوستان و همرزمان آن شهید بزرگوار و با مداحی حاج علی قربانی (حاج قربان) برگزار شد.