جمعه , ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
صفحه اول » اجتماعی و سیاسی » اتهام جدید “رجانیوز” (جبهه پایداری) به آیت الله رفسنجانی وادعای وجودعوامل نفوذی در دفتر ایشان

اتهام جدید “رجانیوز” (جبهه پایداری) به آیت الله رفسنجانی وادعای وجودعوامل نفوذی در دفتر ایشان

مقاله اهانت آمیز سایت موسوم به”رجانیوز”  زیر عنوان “تلاش آقازاده برای تبرئه یک مجرم امنیتی” به شرح زیر منعکس میشود.

 

حمایت پسر اکبر هاشمی رفسنجانی از یک عنصر نفوذی را باید به حساب دفاع او از خود و پدرش گذاشت؛ چرا که اکنون و با مشخص شدن نحوه فعالیت و جرائم مازندرانی، یاسر و پدرش نیز باید پاسخگوی علت حضور این عنصور نفوذی انگلیس در دفتر و مجالس خصوصی خود باشند و به دادگاه جواب بدهند که آیا در این ارتباطات گسترده، زمینه‌سازی برای نفوذ نیز همانطور که در دستور کار جریان نفوذ قرار داشته، صورت گرفته یا خیر.
گروه سیاسی – رجانیوزنفوذی انگلیس در دفتر اکبر هاشمی رفسنجانی چه می کرد؟/ یاسر هاشمی به جای دفاع از یک مجرم امنیتی، از خودش و پدرش دفاع کند: اعلام رسمی خبر محکومیت «احسان مازندرانی» به جرم تبلیغ علیه نظام و اجتماع علیه امنیت ملی، خیلی‌ها را آشفته کرده است؛ هم رابط‌های خبری و سیاسی او در کشورهای خارجی به ویژه انگلستان و هم برخی آقازاده‌های داخلی که مازندرانی حکم تبلیغات‌چی آنها در روزنامه‌های دولتی را برعهده داشت.
به گزارش رجانیوز، یاسر هاشمی‌رفسنجانی که به عنوان رئیس دفتر رئیس هیئت‌امنا و رئیس هیئت‌موسس دانشگاه آزاد – یعنی پدرش! – فعالیت می‌کند، روز گذشته طی یادداشتی در روزنامه فرهیختگان که ارگان مطبوعاتی دانشگاه آزاد محسوب می‌شود، به دفاع از احسان مازندرانی که اخیرا از سوی شعبه 28 دادگاه انقلاب به جرم فعالیت تبلیغی علیه نظام و اجتماع و تبانی علیه امنیت به 7 سال حبس محکوم شده، پرداخت.
وی بدون اشاره به چرایی بازداشت احسان مازندرانی که توسط دستگاه اطلاعاتی و امنیتی کشور به دلیل فعالیت گسترده در شبکه ضدامنیتی نفوذ و ارتباط گسترده با رسانه‌های بیگانه و ضدانقلاب از جمله بنگاه خبرپراکنی رژیم سلطنتی انگلیس(بی بی سی) بازداشت شده بود، نوشته است: «آیا بر فرض آنکه این روزنامه‌نگاران از سر جوانی و هیجان و شور حاکم به این طیف، خطایی مرتکب شده باشند -که به دلیل عدم اطلاع از پرونده آنها، در این مورد هم نمی‌توانم قضاوت کنم- بهتر نیست مسئولان امنیتی و قضایی کشور با برخورد توام با سعه‌صدر، فرصت جبران و خدمت را برای آنها فراهم کنند؟»

این حمایت پسر اکبر هاشمی رفسنجانی از یک عنصر نفوذی را باید به حساب دفاع او از خود و پدرش گذاشت؛ چرا که اکنون و با مشخص شدن نحوه فعالیت و جرائم مازندرانی، یاسر و پدرش نیز باید پاسخگوی علت حضور این عنصور نفوذی انگلیس در دفتر و مجالس خصوصی خود باشند و به دادگاه جواب بدهند که آیا در این ارتباطات گسترده، زمینه‌سازی برای نفوذ نیز همانطور که در دستور کار جریان نفوذ قرار داشته، صورت گرفته یا خیر.
در این زمینه باید به آقازاده رفسنجانی متذکر شد که رهبر انقلاب بارها تاکید کرده‌اند که دشمن، حرف خود را با چند واسطه از زبان ساده‌لوحان بیان می‌کند و این مصداق نفوذ است. نگاهی به روند فعالیت احسان مازندرانی در عرصه رسانه نیز مشخص می‌کند که ارتباطات گسترده او با خارج از کشور تا چه اندازه زمینه را برای تضعیف امنیت و منافع ملی ایران فراهم کرده است.

البته آسمان و ریسمان بافتن یاسر رفسنجانی در این یادداشت درباره «اقتصاد مقاومتی» و «همدلی و همزبانی با دولت» خود بهترین گواهی بر عدم وجود مدرک و دلیل منطقی و محکمه‌پسند برای دفاع از مازندرانی است و اتفاقا حتما جناب آقازاده به دلیل ارتباطات گسترده و شخصی با او، بیشتر از خیلی‌های دیگر در جریان فعالیت‌های ضدامنیتی او قرار دارد و بعید نیست در برخی از این پروژه‌های رسانه‌ای نیز مستقیما در جریان کار قرار داشته است.
در نهایت به نظر می‌‎رسد فرزندان اکبر هاشمی رفسنجانی، جمهوری اسلامی ایران را پادشاهی سعودی اشتباه گرفته‌اند که پدرشان را در جایگاه شاه و خودشان را شاهزاده‌هایی می‌دانند که می‌توانند به همه مردم و دستگاه‌های حکومتی نظیر قوه قضاییه امر و نهی کنند و انتظار پیاده شدن دقیق اوامر خود را داشته باشند! البته این مساله چندان هم دور از ذهن و بعید نیست؛ چرا که خانواده هاشمی رفسنجانی ارتباطات گسترده و دوستانه‌ای با خاندان آل سعود داشته و دارند.
گفتنی است احسان مازندرانی با روی کار آمدن حمید میرزاده بر مسند ریاست دانشگاه آزاد، مدیرمسئول روزنامه فرهیختگان (ارگان مطبوعاتی دانشگاه آزاد) شد. وی که از فعالان فتنه 88 است، سابقه چندین بار بازداشت از سوی دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی کشور را نیز در کارنامه خود دارد