پنجشنبه , ۹ فروردین ۱۴۰۳
صفحه اول » اجتماعی و سیاسی » تلاش برای تبدیل دولت روحانی به اولین دولت چهار‌ساله‌

تلاش برای تبدیل دولت روحانی به اولین دولت چهار‌ساله‌

بسیج نیوز: منتقدان برجام و نحوه‌ی اجرای آن از سوی مشاور یکی از سران فتنه به تلاش برای تبدیل دولت روحانی به اولین دولت چهار‌ساله‌ متهم شدند.

رسول منتجب نیا قائم مقام دبیرکل حزب اعتماد ملی با حمله به منتقدان برجام کفت:« واقعیت این است که اصل قضیه و تحرکات افراطیون بحث برجام یا دیگر موفقیت‌های دولت تدبیر و امید نیست، بلکه اصل قضیه و هدف نهایی آنها بر سر کار نبودن آقای روحانی و دولت ایشان در دوره دوم ریاست جمهوری است؛ آنها نمی‌توانند دولت روحانی و مقبولیت او در میان مردم را تحمل کنند.»

پیش از تصویب برجام در مجلس حامیان آن از ضرر‍‌های نجومی تاخیر در هر روز اجرای آن سخن‌ها می گفتند. اکنون ماه‌ها از اجرای تعهدات ایران به برجام گذشته است و خبری از معجزه‌ی برجام یا بهبود وضعیت اقتصادی آن نیست.از آن سوی نیز اجرای تعهدات غرب در قبال ایران با کندی صورت می‌گیرد و همچنان کشورمان به بهانه‌های دیگر تهدید به تحریم و گزینه‌ی نظامی می‌شود.

منتجب نیا مهرماه 93 در همایش امتداد اعتماد که از سوی حزب برانداز اعتماد ملی استان تهران برگزار شده بود ، برای آزادی فتنه گران کودتای مخملی 88 که در دشمنی با امام حسین (ع) سنگ تمام گذاشته بودند دعا کرد! وی با اشاره به وضعیت مهدی کروبی دبیر کل حزب مطبوعش اظهار داشت:« از خداوند می‌خواهم که عیدی ما را آزادی عزیزانی که در حصر هستند قرار بدهد،امیدواریم این سه نفر آزاد بشون