شنبه , ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
صفحه اول » اجتماعی و سیاسی » بسیج در دانشگاه علم و صنعت در دفاع از میراث محموداحمدی نژاد سینه چاک کرد؟!!!

بسیج در دانشگاه علم و صنعت در دفاع از میراث محموداحمدی نژاد سینه چاک کرد؟!!!

بنا به گزارش خبرگزاری ایلنا در مراسم افتتاحیه ای که روز ۳۱ فروردین (۱۹ آوریل)در آمفی تئاتر دانشگاه علم و صنعت  قرار بود برگزار شود و طی آن “انجمن اسلامی آرمان” اعلام وجود نماید، به دلیل هرج و مرج غائله سالارانی که به بهانه حمایت از محموداحمدی نژاد عربده میکشیدند و سینه چاک میکردند ناتمام پایان یافت.دانشگاه علم و صنعت مدتهاست که بعنوان پاتوق احمدی نژاد و محل تدریس او شناخته میشود!!! این جنجالگران پرچم‌های زرد حزب‌الله لبنان را بهوا بلند کرده و نعره میزدند!

 

علی شکوری راد، از چهره های اصلاح طلب و ابراهیم اصغرزاده از فعالان سیاسی و از “دانشجویان پیرو خط امام” در وقایع گروگانگیری دیپلمات های آمریکایی در سال ۵۸، سخنرانان مراسم بودند.

 

ایلنا در ادامه گزارش میفزایددانشجویان معترض پیش از آغاز سخنرانی آقای شکوری راد، دست‌نوشته‌هایی با مضمون “فتنه‌گر عاشورا اعدام باید گردد” در دست داشتند و در ادامه سخنرانی او را متشنج کردند. قبل از سخنرانی آقای اصغرزاده “مأموران حراست دانشگاه برخی وسائل خطرناک که عده‌ای همراه خود داشتند را از آنها گرفتند، اما چندبار بعضی از این افراد به سمت تریبون حمله کردند تا ابراهیم اصغرزاده را کتک بزنند که با ممانعت دانشجویان این دانشگاه، چنین اتفاقی نیفتاد.”

بر اساس گزارش بی بی سی فارسی “عده‌ای با شعار حزب‌الله حزب‌الله” مانع ادامه سخنرانی اصغرزاده شدند.مضمون سخنرانی اصغرزاده  انتقاد از سیاست های دوران ریاست جمهوری آقای احمدی نژاد بوده است.