جمعه , ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
صفحه اول » اجتماعی و سیاسی » سپاه سایبری و نرم‌افزار “سلام” اپلیکیشن‌های موبایلی با تلفیق تکنولوژی اینستاگرام و تلگرام

سپاه سایبری و نرم‌افزار “سلام” اپلیکیشن‌های موبایلی با تلفیق تکنولوژی اینستاگرام و تلگرام

مسعود جلالی؛ طراح و مدیر پروژه نرم‌افزار موبایلی سلام در این مراسم اظهار داشت: این نرم‌افزار تلفیقی از تلگرام و اینستاگرام است؛ طراحی این نرم‌افزار از سال 87 کلید خورد و قبل از اینکه نرم‌افزارهای پیام‌رسان بیگانه وارد کشور شوند، این نرم‌افزار را طراحی کردیم.طراح و مدیر پروژه نرم‌افزار سلام با اشاره به اینکه این نرم‌افزار دارای قابلیت‌های زیادی هست، خاطرنشان کرد: نرم‌افزار سلام به عنوان مثال  قابلیت اشتراک‌‌گذاری عکس همچنین امکان گذاشتن کامنت، لایک و فالو را برای کاربران فراهم می‌کند.همچنین این نرم‌افزار علاوه بر اینکه از قابلیت‌هایی مانند امکان چت و گروه‌‌سازی همانند تلگرام برخوردار است، دارای امکاناتی از قبیل ارسال عکس و فیلم نیز هست. در حال حاضر حدود 12 نفر بر روی پروژه سلام کار می‌کنند که تا دو ماه دیگر نسخه کامل آن وارد بازار می‌شود.

4365817_138

باشگاه خبرنگاران تسنیم «پویا»: مراسم تقدیر از طراح نرم‌افزار “سلام” یکشنبه شب با حضور برخی از فعالان رسانه‌ای و تولید‌کنندگان اپلیکیشن‌های موبایلی برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه برای بالا بردن سطح فنی و ارتقای نرم‌افزار سلام  نیازمند حمایت‌های همه‌جانبه از سوی مسئولان مربوطه هستیم، عنوان کرد: متأسفانه حمایت‌های لازم در همه موارد به خصوص مالی از ما صورت نمی‌گیرد.