جمعه , ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
صفحه اول » اجتماعی و سیاسی » آشنایی با یکی از دژخیمان امنیتی قرارگاه ثار الله موسوم به محمود رضا قاسمی

آشنایی با یکی از دژخیمان امنیتی قرارگاه ثار الله موسوم به محمود رضا قاسمی

رئیس گروه بازجویان آقای دکترمحمدعلی طاهری – بنیانگذار طب مکمل و کاشف روش فراروان درمانی و سایمنتولوژی – آخوندکی است در طراز “مارمولک” کمال تبریزی، موسوم به محمودرضا قاسمی که  روی جامه اش عبا-عمامه است، و  زیر جامه اش لباس کاراته بازی با کمربند سیاه! هرجا که در گفتگو و مناظرهء رو در رو   کم می آورد، به سبک معلمهای بسیجی خودش جفت پا به طرف مناظره یورش میبرد!!

ghasemi15ghasemi11imgpsh_fullsize

البته قبلاً مرسوم چنان بود که جوانان طالب معرفت به حوزه های علمیه میرفتند تا با زهد و تقوی پا بر سر نفس اماره بگذارند و اصول دین و شریعت بیاموزند، اما امروزه جوانان  به حوزه علمیه میروند تا از بزرگ سالها و پیرمردها فن و فوت جفت پازدن را فرا بگیرند و با کسب این فنون ملقب به لقب “حجت الاسلام و المسلمین” گردند و اجازه اجتهاد کسب کنند!

البته برای توجیه “تخصصشان در کشتی کچ!!”  ازجهت کسب درجه اجتهاد، به اختراع بهانه های تخیلی و فیکسیون – مانند گردانهای “رزم انتظاران حضرت مهدی”- نیز دست میزنند. به سبک و سیاق زیر:

ghasemi18

اهداف سبک رزم انتظاران حضرت مهدی(عج)
رزم انتظاران سبکی است که توسط استاد حاج احمد علمایی ابداع شده و متاثر از سبک زندگی اسلامی و ایرانی است این سبک از تلفیق کشتی کج ، کاراته ( سبک واداریو) و دفاع شخصی در دوران دفاع مقدس و دهه شصت توسط ایشان ایجاد گردیده و هم اکنون زیر نظر فدراسیون کاراته ج.ا. ا فعالیت می نماید.
اهداف سبک رزم انتظاران حضرت مهدی (عج) از دو جنبه قابل بررسی است:
الف. جنبه ی جسمانی
ب. جنبه ی روحانی
که به بررسی این دو موضوع می پردازیم
الف – جنبه جسمانی: ما برای ساختن جسم نیاز به ابزارهایی داریم که در مطالب گذشته در مورد این ابزارها صحبت کردیم که اهم آنها عبارتند از:
•  تکنیکهای فردی و جمعی در زمینه ی کاراته
•  تکنیکهای انتخابی از ورزش کشتی کچ و دفاع شخصی که در این قسمت این سبک  تجربه ای 50 ساله مربیگری استاد حاج احمد علمایی را در کارنامه حود دارد.
•  همچینین ابداع تکنیکهای جدید که بتوان در این راستا بهره ی بهتری از آنها گرفت.
ب – جنبه روحانی: روح این ورزش متاثر از فرهنگ پهلوانی ایرانی اسلامی است چه در نحوه ورود چه در اجرای تکنیک ها هدف بیان این نکته است چنانجه ظرافت های هنری رزمی با ظرفیت بالای فرهنگ اسلامی ایرانی عجین شود ثمرات معنوی آن سرتاسر زندگی هنرجو را فرا می گیرد.
به امید نابودی اسراییل و ظهور دولت یار…

بهرحال، ازجانب محمودرضا قاسمی -به عنوان سرگروه تیم بازجوهای بندامنیتی سیاهچال اوین- آسیبهای روانی و فیزیکی زیادی به آقای دکترمحمدعلی طاهری و خانواده ایشان وارد شده است.

مضحکتر آن که از این فرد قداره بند عربده کش با عنوان دکتر و استاد دانشگاه و حجت الاسلام و المسلمین نام میبرند! این امر نشان میدهد که در منطق این قبیله، گردن کلفتی و قطر بازو و ستبری سینه و آشنایی به فنون جنگ تن به تن، معارف اسلامی تلقی میشود!

این فرد عربده کش با ارزیابی های همه جانبه میدانی به قول خودش میکوشد ابتدا چاه بکند سپس منار را بدزدد! یعنی اول بدیلی برای “مکتب فرارواندرمانی” دست و پا کند، سپس به قلع و قمع مکتب سایمنتولوژی و میراث آقای دکتر طاهری بپردازد. به همین دلیل نیز با غارت بیت المال و به دست اوردن بودجه مکفی به تولید سریالی برنامه زیر عنوان “طرز زندگی اسلامی” روی اورده، تا به خیال خودش به مردم رهنمود بدهد که اگر قرار شد به سمت آقای طاهری نروند به کدام سمت و سو باید بروند!

اما پرسش از این گروه افراد منگ و کژفهم و دُژاندیش آن است که چرا نمیفهمید که مردم آن قدر فساد و اختلاش و چپاول از شما و امثال شما دیده اند که اگر حتی بخواهید دروازه بهشت را به آنها نشان دهید، چون شما نشان میدهید، مردم عموما صف در صف از نشانی بهشتی که شما میدهید!!  به سمت و سوی اعراف و دوزخ میشتابند! زیرا به تجربه دیافته و یقین کرده اند که  اعراف و دوزخ هرچه باشد، از استماع اباطیل شما و امثال شما، گواراتر و دلنشین تر است. “روح را صحبت ناجنس عذابی است الیم”

انتصاب حجت الاسلام والمسلمین محمودرضا قاسمی به سمت سرپرست نهاددانشگاه فرهنگیان پردیس های استان تهران 

در این مراسم که با حضور حجت الاسلام و المسلمین مسعودی معاون امور دفاتر و ملبغان نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاهها ، حجت اسلام و المسلمین دادگر مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه فرهنگیان ( دفتر مرکزی)، دکتر تلخابی رئیس دانشگاه فرهنگیان پردیس شهید چمران تهران و سایر مسئولین نهادی و دانشگاهی برگزار گردید ضمن قدردانی از زحمات حجت الاسلام و المسلمین دادگر که پیش از این، مسئولیت دفترنهاد پردیس های استان تهران را بر عهده داشتند حجت الاسلام و المسلمین محمود رضا قاسمی به سمت سرپرست جدید دفتر نهاد پردیس های استان تهران منصوب و معارفه گردیدند.

لازم به ذکر است حجت الاسلام و المسلمین دادگر کماکان مسئولیت دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه فرهنگیان ( دفتر مرکزی ) را بر عهده دارند.

ghasemi12

265476545852365

466884238805986

491325259756803

965895739144597

827756658378234

717537535788448