جمعه , ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
صفحه اول » اجتماعی و سیاسی » هاشمی رفسنجانی در دیدار علی اکبر ولایتی مشاور علی خامنه‌ای:عده‌ای مصالح نظام را کنار گذاشته اند

هاشمی رفسنجانی در دیدار علی اکبر ولایتی مشاور علی خامنه‌ای:عده‌ای مصالح نظام را کنار گذاشته اند

اکبر هاشمی رفسنجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام ایران می‌گوید که عده‌ای ظرفیت رقابت‌های انتخاباتی را نداشتند.

هاشمی رفسنجانی در دیدار علی اکبر ولایتی مشاور علی خامنه‌ای رهبر ایران و رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک گفت: «با توجه به مجموعه مسایلی که در منطقه اتفاق می‌افتد، بهترین راه غلبه بر مشکلات و موفقیت، تقویت عوامل وحدت و پرهیز از موضع‌گیری‌های اختلاف برانگیز است. به نظر می‌رسد عده‌ای مصالح نظام را کنار گذاشته و هدف اصلی آنها القای ناتوانی است، در حالی که ناامیدی مردم در جامعه برای نظام، خوب نیست»

4355059_275

دبی-العربیه.نت، فارسی  به گزارش خبرگزاری ایلنا، در این دیدار که معاونین و مدیران مرکز تحقیقات استراتژیک هم حضور داشتند، هاشمی رفسنجانی ادامه داد: «متأسفانه برخی که ظرفیت رقابت‌های انتخاباتی را نداشتند، به توهین ملت روی آوردند که این نیز در مجموع به ضرر نظام تمام می‌شود. آن چه که خوب نیست و به ضرر همگان است، تهدیدهای سیاسی، تخریب‌های ضد اخلاقی و توهین‌های اجتماعی است».

این مساله باعث عصبانیت اصلاح طلبان به ویژه از طیف‌های تندرو شد که سخنانی علیه مردم به ویژه در تهران بیان کردند. علی خامنه‌ای هم رای نیاوردن برخی نزدیکانش به ویژه محمد تقی مصباح و محمد یزدی را «خسران»‌ دانست.