پنجشنبه , ۹ فروردین ۱۴۰۳
صفحه اول » فرهنگ » سریال چهار دوره‌ ای “چارسو”: «عصر حجری، عصر قجری، عصر نودی و عصر صدوی»

سریال چهار دوره‌ ای “چارسو”: «عصر حجری، عصر قجری، عصر نودی و عصر صدوی»

در سریال طنز “چارسو” اتفاقات در چهار دوره زمانی شامل «عصر حجری، عصر قجری، عصر نودی و عصر صدوی» رخ میدهند.

خانواده های این مجموعه ثابت هستند و موضوعات مختلفی شامل تغدیه، تربیت فرزند، ازدواج، صله رحم، اوقات فراغت و… مطرح می شود که نگاهی طنز دارند.

تصویربرداری سریال «چارسو» به کارگردانی امین امانی و تهیه کنندگی روشان امیری به زودی به پایان می رسد و از شبکه سه سیما پخش خواهد شد.

به گزارش مهر، روشان امیری تهیه‌کننده مجموعه «چارسو» از تدارک چهار دکور برای این مجموعه طنز که قرار است از شبکه سه سیما پخش شود، خبر داد و گفت: «چارسو» یک مجموعه ۱۳ قسمتی است که فضایی کمدی دارد و در هر قسمت چهار دوران را نمایش می‌دهد.

امیری درباره سطح طنزها در این مجموعه بیان کرد: ما به هیچ عنوان خنده را به اجبار از مخاطبمان نمی گیریم و فکر می کنیم این مجموعه کاری کاملا متفاوت خواهد بود.

وی با اشاره به دکور و نویسندگی در این مجموعه بیان کرد: نویسندگی این مجموعه را کریم خودسیانی برعهده دارد و دکورهای عظیمی برای آن طراحی شده است. برای چهار زمانی که در مجموعه داریم چهار دکور تدارک دیده‌ایم که هرکدام ۱۱۰ تا ۱۲۰ متر هستند.

تهیه کننده «چارسو» اظهار امیدواری کرد که کار تصویربرداری این مجموعه بزودی پایان یافته و آماده پخش در شبکه ۳ سیما شود.

در این مجموعه بازیگرانی همچون نصرالله رادش، امیر غفارمنش، سحر نظام دوست، شهرزاد عبدالمجید، بهراد خرازی، عباس جمشیدی فر، عباس محبوب، سیاوش قاسمی، سوسن پرور، علی برقی، وحید شیخ زاده و… به ایفای نقش می پردازند.