جمعه , ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
صفحه اول » اجتماعی و سیاسی » روزنامه “لوسوار” از قول منابع خود گزارش داده که ماموران پلیس فدرال آمریکا درباره اطلاعات بدست آمد

روزنامه “لوسوار” از قول منابع خود گزارش داده که ماموران پلیس فدرال آمریکا درباره اطلاعات بدست آمد

 

رسانه های بلژیک گزارش داده اند که فایل های حاوی طرح و تصاویر اقامتگاه و دفاتر شارل میشل، نخست وزیر بلژیک در یک کامپیوتر متعلق به بمبگذاران انفجارهای بروکسل یافته شده است.                                                                       گزارش شده که اقامتگاه نخست وزیر بلژیک در نزدیکی سفارت آمریکا در بروکسل قرار دارد.
رویترز: این کامپیوتر در یک زباله دانی در خیابان ماکس روز در محله اسکاربک انداخته شده بود.n00482057-b

به گزارش جهان،به نقل از انتخاب:شماری از رسانه های بلژیک گزارش داده اند که این کامپیوتر یک روز بعد از انفجار های بروکسل در نزدیکی آخرین آپارتمان محل سکونت بمبگذاران فرودگاه پیداشده است. از آپارتمان یاد شده مقداری مواد منفجره نیز بدست پلیس افتاده است.روزنامه “لوسوار” از قول منابع خود گزارش داده که ماموران پلیس فدرال آمریکا درباره اطلاعات بدست آمده از کامپیوتر تحقیق می کنند.مقام های بلژیک گفته اند تدابیر امنیتی در این ناحیه و در نزدیکی ساختمان مجلس نمایندگان و سنای بلژیک تشدید خواهد شد.
بر اساس تازه ترین آمار منتشر شده از سوی مقام های بلژیک در انفجارهای فرودگاه و متروی بروکسل ۳۲ نفر کشته و بیش از ۳۴۰ نفر زخمی شده اند.
منابع رسمی بلژیک روز دوشنبه آمار کشته شدگان را ۳۵ نفر گزارش داده بودند.