جمعه , ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
صفحه اول » فرهنگ » بازیگر سریال یازده قسمتی غیرعلنی -انتخابات شهرستان چشمه- در برنامه صفر صفر

بازیگر سریال یازده قسمتی غیرعلنی -انتخابات شهرستان چشمه- در برنامه صفر صفر

از خودش و کارهای جلوی دوربینش در سینما و تلویزیون با رضا رشید پور صحبت کرد

مهمان شب گذشته ۱۲ فروردین ماه برنامه «صفر صفر» برزو ارجمند بازیگر سینما و تلویزیون بود که در شبکه سه حاضر شد و ساعتی را به پرسش های رضا رشیدپور پاسخ داد.

2036623

وی در ابتدا در پاسخ به اینکه چگونه وارد کار کمدی و بازی در چنین نقش هایی شده است، اظهار کرد: خاستگاه من بازی در آثار جدی بوده است. سال ۷۸ نقشی در فیلمی بازی کردم و بعد آن فیلم توقیف شد و من چند ماه بیکار بودم. بعد از آن دوستی به من پیشنهاد داد که در سری اول «زیر آسمان شهر» بازی کنم و من در چند قسمت از این مجموعه حضور یافتم که با استقبال همراه شد.

بعد از چند ماه بی کاری وارد کمدی شدم

به گزارش بولتن نیوز،وی ادامه داد: من در دانشگاه هنر با افرادی همچون علی لک پوریان، حامد بهداد، کامبیز دیرباز و… هم دوره بودم. این افراد همه اعتقاد داشتند که باید نقش ها را انتخاب کرد اما من اعتقاد داشتم که دارم انتخاب می شوم پس اجازه دهم که انتخاب شوم. البته با این طرز تفکر به اشتباه کارهایی را هم پذیرفته ام. با این حال خاستگاه من کمدی نبوده است و بنا به همان دلایلی که گفتم از جمله چند ماه بی کاری و انتخاب شدن وارد این کار شدم.

در این برنامه یک ارتباط تلفنی با مهران غفوریان که در شمال کشور به سر می برد، برقرار شد و او دقایقی با رشیدپور و ارجمند خوش و بش کرد.

ارجمند پس از این تلفن درباره حضور خود در مجموعه «زیر آسمان شهر» اظهار کرد: بعد از اینکه حضورم در سری اول با اقبال مواجه شد از من برای سری دوم به عنوان یک نقش ثابت دعوت شد و غفوریان گفت که هر کسی یک تکیه کلام دارد و من هم بهتر است عبارتی را بدین منظور به کار برم. من مدتی فکر کردم و چون دوستی داشتم که مدل خاصی می خندید و خنده او یک باره شروع می شد همین خنده را برای خود انتخاب کردم.

این بازیگر در پاسخ به پرسشی درباره خوانندگی و اینکه چرا آن را ادامه نداده است، یادآور شد: خود را خواننده نمی دانم و سواد موسیقی من در این حد نیست که بخواهم آلبوم بدهم البته یکی از دوستانم در تلاش است تا من امسال آلبومی بیرون دهم.

نمی دانم چرا «قهوه تلخ» قسمت آخر نداشت

بازیگر سریال های «پشت کنکوری ها» و «تنهایی لیلا» در پاسخ به پرسش رشیدپور درباره هنرمندان حوزه بازیگری در مشهد به تئاتر این شهر اشاره و بیان کرد: خاطرم می آید زمانی که با پدرم در این شهر زندگی می کردیم تئاتر بسیار فعالی داشت و هنرمندان بسیاری که از راه هایی چون بنایی، رانندگی و حتی پزشکی زندگی خود را می گذراندند در حوزه تئاتر کار می کردند و فکر می کنم این یکی از دلایل باشد. با این حال حضور امام رضا(ع) و به قول حامد بهداد خاک مشهد شاید باعث پیدایش این همه هنرمند شده است.

سوال دیگر رشیدپور که از طرف مخاطبان برنامه پرسید درباره قسمت آخر مجموعه «قهوه تلخ» بود که تولید نشد و ارجمند در این باره توضیح داد: ما سه سال در این کار سر صحنه بودیم و بیشترین ضربه را خود ما خوردیم و من هم هنوز دلیل اینکه چرا این مجموعه قسمت آخر نداشت نمی دانم.

بازیگر مجموعه «قهوه تلخ» همچنین در پاسخ به پرسش یکی از مخاطبان درباره اینکه چرا در پشت صحنه های مجموعه های مهران مدیری زیاد می خندد، بیان کرد: خود آقای مدیری بیشتر از همه در پشت صحنه ها می خندد.

همسرم را «همسر» صدا می کنم

وی درباره حضور کمرنگش در عرصه سینما یادآور شد: بعد از بازی من در فیلم «چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت» پنج فیلمنامه به من پیشنهاد شد که در یکی بازی کردم. من برای فیلم «چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت» زحمت زیادی کشیدم و تنها برای حضور در دو سکانس ۱۸ کیلو وزن کردم بنابراین نمی خواستم در هر کاری حضور داشته باشم.

بخش دیگری از این برنامه به گفتگوی تلفنی با پارمیس زند همسر برزو ارجمند اختصاص داشت و از اینکه او پدر خوبی است، سخن گفت.

ارجمند نیز بعد از این گفتگو درباره ارتباط خوبش با خانواده بیان کرد که یکی از خوبی های ارتباط من در خانه این است که همسرم را «همسر» صدا می کنم.