شنبه , ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
صفحه اول » اجتماعی و سیاسی » در تعطیلات سال نو، خمینی ستیزان برفعالیتهای خمینی زدایانه خودشدت بخشیده اند

در تعطیلات سال نو، خمینی ستیزان برفعالیتهای خمینی زدایانه خودشدت بخشیده اند

فاسدان مفسد تکفیری که طشت فسادشان در همه جا از بام به زیر افتاده، همچنان برای وهن اسلام، جنایتهای مفسدانه تکفیری خود را به نام اسلام تمام میکنند. این در حالی است که حتی رهبر نظام هم در سخنرانی نوروزی در بیان مکانیسم اقتصاد مقاومتی صحبت از ضرورت مبارزه بی امان با فساد کرده است!

adyan-shaytan-takfiri2

فساد یعنی مال مردم خواری به اسم اسلام، فساد یعنی زمین خواری به اسم اسلام، فساد یعنی کوهخواری و جنگل خواری و کویرخواری و دریا خواری به اسم اسلام، فساد یعنی بیت المال خواری به اسم اسلام، فساد یعنی موقوفه خواری به اسم اسلام!

ferghvaadyan2

این نفوذی های تکفیری پیرو خط سعید امامی با عربده کشیهای پوشالی، قیافه انقلابی میگیرند و فساد بر پا میکنند و همه جا را به گند وجود مشئوم تکفیری خودشان می آلایند و بر خالصان و مخلصان تهمت و اتهام های ناصواب میبندند!

نتیجه اعلام شده انتخابات هفتم اسفند، پاسخ دندان شکن به این نفوذیهای تکفیری خائن، و معاند با اسلام و نظام و انقلاب بود.

darvishsoufi36

خائنان تکفیری خمینی زدا  که در مرکز تکفیری خیانت موسوم به " اداره فرق و ادیان" نفوذ کرده و با تصرف این اداره، آن را به سنگر ستیزه با میراث آیت الله سیدروح الله خمینی تبدیل کرده اند.

سایت ضاله مفسد تکفیری موسوم به فرقه نیوز وابسته به مرکز فاسد مفسد ضاله تکفیری موسوم به موسسه حق پژوهی !! در خراسان و ابسته به اداره فرق و ادیان در یک فرافکنی فضاحت آمیز تکفیری، در نظام بحرانزده شقه شقه، به منظور نعل وارونه زدن صحبت از تناقض در مکتب تصوف و درویشی و طریقت فقر و عرفان اسلامی -که مورد تجلیل و توقیر آیت الله سیدروح الله خمینی بوده است-  میکند، و وقیحانه مدعی میشود: 

ferghtabn256

صحبت های ضد و نقیض قطب دراویش در پیام نوروزی/ مشاوران چه می کنند؟

به روز شده در:
۱۳:۴۲ – ۱۳۹۵ دوشنبه ۲ فروردین

بهتر است مشاوران نورعلی تابنده قبل از نوشتن پیام های گوناگون برای قطب، صحبت های گذشته وی را مطالعه کنند و این قطب 88 ساله را بیشتر از این بازیچه خود قرار ندهند. 

به گزارش فرقه نیوز، همانطور که پیش بینی می شد پیام نوروزی نورعلی تابنده تفاوت بسیاری نسبت به سالهای قبل داشت. قطب فرقه دراویش در پیام امسال خود بیشتر به مسائل اجتماعی و نحوه رفتار دراویش واکنش نشان داد.

نورعلی تابنده در بخش اول این پیام به اهمیت نماز پرداخت و به دراویش متذکر شد که نماز را بر اساس احکام شریعت و آداب طریقت به جا آورند.

این تذکر نورعلی تابنده به پیروی از شریعت و اهمیت نماز در حالی است که در کلیپ منتشر شده از نماز عید فطر دراویش که قطب و بزرگان در آن حضور داشتند هیچگونه پیروی این گروه از احکام شریعت دیده نمی شود. (برای نشاهده این کلیپ کلیک کنید)

این تاکید قطب 88 ساله در حالی است که وی در خرداد ماه سال 1393 در جلسه ای که در خانقاه امیرسلیمانی تهران برگزار شد گفت: به هیچ وجه معنویت و روح خود را قربانی رساله مراجع نکنید. (برای مشاهده این مطلب کلیک کنید)

نورعلی تابنده در بخش دیگری از این پیام به احترام فقرا نسبت به بزرگان این فرقه تاکید کرد و متذکر شد که این احترام به غلو کشیده نشود!

این تذکر قطب دراویش درحالی است که وی در  مهرماه  1392 ادعای پیامبری کرد (مشاهده مطلب در اینجا) و در دی ماه 1393 اقطاب فرقه صوفیه را به ائمه تشبیه کرد! (مشاهده این مطلب در اینجا)

این قطب 88 سال در بخش چهارم این پیام به مسئله دوری جوانان این فرقه از اعتیاد اشاره کرد. بر اساس گزارش های رسیده از میان دراویش تعداد بسیار زیادی از جوانان و محجوبی شیخ این فرقه به اعتیاد شدید مبتلا هستند. (برای مشاهده این مطلب کلیک کنید)

قطب دراویش گویا فراموش کرده است که بسیاری از قاچاقچیان مواد مخدر در استان فارس با متوسل شدن به نذرآقا که یکی از بدعت های این فرقه است محموله خود را از میان مرزها عبور میدهند! (برای مشاهده این مطلب کلیک کنید)

در بخش پایانی قطب دراویش به مسئله سیاست اشاره کرده و به دراویش خاطرنشان کرده است از سیاست امروز که پر از نیرنگ و حیله گری است اجتناب کنند.

این تاکید قطب دراویش در حالی است که وی در فتنه 88 به حمایت رسمی از مهدی کروبی پرداخت.

 

بهتر است مشاوران نورعلی تابنده قبل از نوشتن پیام های گوناگون برای قطب، صحبت های گذشته وی را مطالعه کنند و این قطب 88 ساله را بیشتر از این بازیچه خود قرار ندهند.

مشاوران قطب دراویش در تکاپوی نوشتن پیام نوروزی!

به روز شده در:
۱۷:۱۷ – ۱۳۹۴ شنبه ۲۹ اسفند

    بنابر اخبار رسیده دو گروه از مشاوران نورعلی تابنده که دارای دو طرز تفکر متضاد هستند در آخرین روز سال به تکاپو افتاده اند تا با نوشتن پیام نوروزی هم اهداف خودشان را برای سال جدید پیاده کنند و هم از رقیب در نزدیک کردن خودشان به قطب پیشی بگیرند.

    به گزارش فرقه نیوز، چندسالی است که نورعلی تابنده به مناسبت سال نو با نوشتن پیامی سعی می کند که بزرگی خود در این فرقه را به بعضی از شیوخ این فرقه که ادعای قطبیت دراویش را دارند یادآوری کند.

    یکی از نکاتی که هرساله قطب دراویش در پیامش به آن تاکید می کند مسئله بیعت با قطب دراویش است که این خود نشان دهنده اختلافات بسیار زیاد بین بزرگان این فرقه و نورعلی تابنده است.

    اما امسال به نظر خواهد رسید که اوضاع متفاوت تر از سال های گذشته باشد چرا که اخیرا بسیاری از برنامه ها و پیام های این قطب 88 ساله توسط مشاورانش نوشته و به قطب دیکته می شود.

    بنابر اخبار رسیده دو گروه از مشاوران نورعلی تابنده که دارای دو طرز تفکر متضاد هستند در آخرین روز سال به تکاپو افتاده اند تا با نوشتن پیام نوروزی هم اهداف خودشان را برای سال جدید پیاده کنند و هم از رقیب در نزدیک کردن خودشان به قطب پیشی بگیرند.

    با توجه به این رقابت و اختلاف بسیار زیاد در میان مشاوران دراویش اگر فردا دو پیام از طرف آقای تابنده منتشر شد نباید به هیچ وجه تعجب کرد.