جمعه , ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
صفحه اول » اجتماعی و سیاسی » تکذیب اکاذیب در مورد سفر آیت الله هاشمی رفسنجانی به جزیره کیش

تکذیب اکاذیب در مورد سفر آیت الله هاشمی رفسنجانی به جزیره کیش

دفتر رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام در اطلاعیه ای اخبار منتشر شده در مورد سفر آیت الله هاشمی رفسنجانی به کیش را تکذیب کرد.

متن اطلاعیه دفتر رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام به این شرح است: گویا قصه پردازان خیالی دست از کارهای خویش بر نمیدارند و بر آنند تا شکست سیاسی خود در انتخابات سال گذشته را با انتشار اخبار غیر واقعی توجیه نمایند. تازه ترین اقدام آنان، حاشیه سازی از سفر نوروزی آیت الله هاشمی رفسنجانی و دکتر حسن روحانی به جزیره کیش است که امسال کینه جویانه تر از گذشته دست به قلم برده اند و یک سفر کاملا معمولی و مانند سال پیش را، امنیتی جلوه دهند.

به خاطر تماس های مکرر مردم عزیز ایران از سراسر کشور و ابراز نگرانی آنها به خاطر خبرهایی که یک گروه شناخته شده در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی انتشار داده اند، دفتر آیت الله هاشمی رفسنجانی به اطلاع هموطنان عزیز می رساند که اخبار مربوط به حاشیه های سیاسی و امنیتی سفر آیت الله هاشمی رفسنجانی کذب محض است و شدیداً تکذیب می شود.

لازم به یادآوری است که خبرهای مربوط به دکتر روحانی از طریق دفتر رئیس جمهور و خبرهای مربوط به آیت الله هاشمی رفسنجانی از سوی اداره کل روابط عمومی مجمع تشخیص مصلحت نظام منتشر می شود و مردم عزیز اخبار مربوط به این دو شخصیت نظام اسلامی را از طریق مراجع رسمی و خبرگزاری های واقعی کشور پیگیری نمایند

شایعه کذب مورد بحث توسط "خبرگزاری بسیج" متعلق به پاسدار نقدی اختراع و توسط مزدوران نفوذی در محفل "جوان" وابسته به اطلاعات بسیج به سرکردگی جوانک پروپاگاندیستی موسوم به عبدالله گنجی شاگرد یدالله جوانی – از گردانندگان سایت دروغپرداز "فارس"-  انتشار یافته بود که تفصیل آن به قرار زیر است:

kishjavan200

به گزارش چوان آنلاین به نقل از خبرگزاری بسیج؛ صبح امروز حجت الاسلام روحانی رییس جمهور کشورمان در زمان تعطیلی کامل مراکز دولتی وارد جزیره کیش شد. این در حالی ست که عصر دیروز نیز حجت الاسلام هاشمی رفسنجانی، رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام جهت بازدید از دانشگاه آزاد کیش در زمانی که دانشگاه تعطیل است(!)، وارد جزیره کیش شد.

و باز این در حالی ست که بزرگترین حرکت فرهنگی کشور یعنی راهیان نور در حال برگزاری ست اردوهایی که بیش از 5 میلیون نفر زائر از 38 ملیت از مناطق زیارتی راهیان نور بازدید می کنند.هر ساله در ایام نوروز میلیون ها نفر از هموطنان عازم سرزمین‌های نور شده و تعطیلات خود را در جوار شهدای 8 سال دفاع مقدس می گذرانند.

هرچند که عاشقان شهدا تحت هر شرایطی در تعطیلات نوروز و در مشاهد شهیدان و زیارتگاه ها با شهدا تجدید میثاق می کنند اما دولت با تامین زیرساخت ها باید شرایط حضور میلیونی مردم را در بزرگترین حرکت فرهنگی کشور تسهیل نماید؛ تا مشکلات کنونی پیش روی زائرین همجون راه، اسکان و سایر خدمات رفاهی مرتفع گردد.

با توجه به دغدغه‌های رهبری در حوزه فرهنگ و 8 بار حضور شخص ایشان  در اردوهای راهیان نور که نشان از اهمیت این اردوها و تاثیر گذاری آن در فرهنگ کشور و همچنین انتقال فرهنگ ایثار و شهادت است، جای بسی تامل است که چرا رییس جمهور کشورمان تاکنون در جمع میلیونی زائران راهیان نور حضور نیافته و مسئولین برگزاری این اقدام فرهنگی بزرگ از عدم همکاری دولت برای برگزاری هر چه باشکوه تر اردوهای راهیان نور گلایه دارند.

گفتنی است رییس جمهور در چند سال گذشته ایام نوزور را در مناطقی همانند شمال کشور و به طور خاص جزیره تفریحی کیش می گذراند و باید دید که آیا روحانی بالاخره با میلیون ها ایرانی در راهیان نور همراه خواهد شد؟