پنجشنبه , ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
صفحه اول » اجتماعی و سیاسی » بوقهای تبلیغاتی پروپاگاندای غوغاسالار سپاه پاسداران بازهم سند دیگری درباره جعل و دروغپرداز ی رو کردند!

بوقهای تبلیغاتی پروپاگاندای غوغاسالار سپاه پاسداران بازهم سند دیگری درباره جعل و دروغپرداز ی رو کردند!

به گزارش پایگاه خبری «شبتاب نیوز» عکسی که توسط سایت سپاه پاسداران به عنوان سندحضور مرحوم سعیدکریمیان در کنار اعضاء سازمان مجاهدین بطور رسمی در سایتهای آبروباخته ازقبیل “فارس نیوز” و “تسنیم نیوز” انتشار یافته، جعلی و صددرصد مونتاژ است. همچنین مطالب به هم بافته شده در مورد سعیدکریمیان و انتشار یافته در سایتها و رسانه های زنجیره ای وابسته به بوقچیهای پروپاگاندای نظام نیز مورد تکذیب قرار گرفته است. از جانب دیگر سایت فارسی بی بی سی مینویسد: ” خانواده او (سعیدکریمیان) به “ژیار گل” خبرنگار بی‌بی‌سی در استانبول گفته‌اند که سعید کریمیان “در سه ماه اخیر از طرف رژیم ایران تهدید شده بود و قصد داشت از استانبول به لندن برگردد.”

ازطرف دیگر «شورای ملی مقاومت ایران» با انتشار یک بیانیه مطبوعاتی ضمن رد و نفی هرگونه ارتباط میان مرحوم سعید کریمیان با سازمان مجاهدین خلق، ترور او را به عوامل وابسته به سپاه پاسداران نسبت داده است.

دولت ترکیه نیز اعلام کرده که تحقیقات گسترده ای را برای تعیین، توقیف، و محاکمه عاملان و آمران این توطئه خونین آغاز کرده است.