جمعه , ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
صفحه اول » اجتماعی و سیاسی » دیدار سردار حسین اشتری با آخوند جنایتکار ابراهیم رئیسی

دیدار سردار حسین اشتری با آخوند جنایتکار ابراهیم رئیسی

آخوند جنایتکار ابراهیم رئیسی از اعضای کمیته مرگ درجریان قتل عام در زندانهای سراسر کشور در سال شصت و هفت ، غاصب تولیت آستان قدس رضوی، از بازماندگان هارون الرشید خلیفه غاصب عباسی در اقلیم خودمختارخراسان، برای “ناجا” تعیین تکلیف میکند!

سردار حسین اشتری با آخوند ابراهیم رئیسی – غاصب تولیت آستانقدس رضوی- دیدار و گفتگو کرد. در این دیدار غاصب تولیت آستان قدس رضوی ضمن تبریک سال نو و خیر مقدم به حاضران با استفاده از لسان متملقانه گفت: از زحمات فرماندهان و کارکنان ناجا بالاخص فرمانده محترم ناجا برای برقراری امنیت مراسم سال نو در حرم مطهر که با حضور آقای علی خامنه ای، برگزار شد، تقدیر و تشکر می‌کنم.باید با الهام از فرمایشات نوروزی آقای علی خامنه ای  در مشهد مقدس، بایدها و نبایدها را از طریق رسانه ملی اعلام و همه دستگاه‌ها بر اجرای فرمایشات ایشان اهتمام نمایند.

تهیه و تولید فیلم بازدارنده!
غاصب تولیت آستان قدس رضوی، در بخش دیگری از سخنان خود بر پیشگیری از جرایم تأکید کرد و گفت: در زمان‌های مناسب هشدارهای پلیسی در قالب ساخت فیلم و انیمیشن تهیه و توسط صدا و سیما پخش شود.
وی همچنین بر همکاری سازمان‌های فرهنگی و تبلیغاتی کشور در راستای فرهنگ سازی با نیروی انتظامی به منظور کاهش جرایم تأکید کرد و افزود: باید با عاملان و کسانی که عامداً مرتکب تخلف و جرم می‌شوند برخورد جدی تری صورت گیرد. امیدواریم در سال جاری توفیقات بیشتری نصیب فرماندهان و کارکنان این نیروی خدوم شود.

کارنامه قابل قبول پلیس در سال ۹۵

سردار حسین اشتری نیز در این دیدار با تبریک حلول سال نو، گزارشی از اقدامات نیروی انتظامی ارائه کرد و گفت: طرح نوروزی ناجا از ۲۵ اسفند ماه تا پایان ۱۴ فرودین ۹۴ با فعالیت و راه اندازی قرارگاه مرکزی امام علی (ع) آغاز شد و همزمان با این ایام چون همیشه نیروهای پلیس در آماده باش هستند.

وی با اشاره به دیدار اخیر با مراجع تقلید ادامه داد: در سال ۹۵ علیرغم مشکلات، لطف خداوند متعال و عنایات فرمانده کل قوا شامل حال ناجا شد و توانستیم کارنامه خوبی ارائه کنیم.
فرمانده ناجا بیان کرد: در سال گذشته در برخورد با سرقت، کالای قاچاق و … موفقیت‌های قابل توجهی بدست آوردیم و با عنایت به فرمایشات رهبر  و فرماندهی کل قوا در سال جاری نیز مبارزه با قاچاق، سرقت و … از اولویت‌های مأموریتی ناجا خواهد بود و با جدیت در راستای تحقق آن اقدام خواهد شد.در سال ۹۵ میزان رضایت مندی مردم از عملکرد ناجا افزایش پیدا کرده و در سال جاری نیز همچنان ارائه خدمات مطلوب و اخلاق مداری توأم با تکریم مردم از محور فعالیت‌های نیروی انتظامی خواهد بود.در سال گذشته بیش از ۹۵ درصد سارقان مسلح دستگیر و همچنان برخورد مقتدرانه با مجرمان در دستور کار ناجا است.در سال ۹۵ در موضوع مقابله با ورود و کشف کالای قاچاق، بیش از ۴۰ درصد افزایش کشفیات داشته‌ایم که با توجه به فرمایشات رهبر در سال نو، برخورد با قاچاق به طور جدی دنبال خواهد شد.در موضوع ترافیک علیرغم اینکه دو میلیون وسیله نقلیه در کشور اضافه شده، با تلاش همکاران در نوروز ۹۶ تا کنون ۲ درصد کاهش تلفات جاده‌ای داشته‌ایم. ارتقاء فضای دینی و اسلامی در نیروی انتظامی محوری‌ترین برنامه‌ها است، موضوع امنیت به عهده ناجاست و عمده مرزهای مشترک در کنترل مرزبانی نیروی انتظامی می‌باشد که الحمدلله وضعیت امنیتی در مرزها خوب است.
جرایم در فضای مجازی رو به افزایش است، در سال ۹۵ نسبت به سال ۹۴، ۶۲ درصد افزایش جرایم سایبری اتفاق افتاده که خوشبختانه ۸۵ درصد آن توسط پلیس فتا ناجا منجر به کشف شده است، در عین حال نگرانی نسبت به افزایش فضاهای مجازی وجود دارد.
در استان خراسان رضوی، فرماندهی انتظامی و مرزبانی استان با علاقه و انگیزه مأموریت‌های محوله را انجام و دنبال می‌کنند.

گفتنی است در این دیدار، غاصب تولیت آستان قدس رضوی برای همکاری با نیروی انتظامی در راستای پیشبرد اهداف اعلام آمادگی کرد.