جمعه , ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
صفحه اول » اجتماعی و سیاسی » هشدار نسبت به سو قصد بر علیه قطب جلیل القدر سلسله نعمت اللهی گنابادی، دکتر نورعلی تابنده مجذوب علیشاه

هشدار نسبت به سو قصد بر علیه قطب جلیل القدر سلسله نعمت اللهی گنابادی، دکتر نورعلی تابنده مجذوب علیشاه

آقای دکتر نور علی تابنده قطب سلسله‌ی نعمت‌اللهی دراویش گنابادی در یک فایل صوتی کوتاه، از احتمال توطئه‌های پنهان نیروهای امنیتی علیه خود خبر داده است.

به گزارش «آمدنیوز»، در فایل صوتی‌ای که برای انتشار در اختیار «آمدنیوز» قرار گرفته، دکتر نورعلی تابنده روز سه‌شنبه دوم فروردین ماه ۱۳۹۶، در سخنان کوتاهی، خبر از توطئه‌های پنهان و سوء قصد به جان خود داده است.

او در این فایل صوتی گفته، که بارها احساس کردم برنامه‌هایی هست که قرار است اجرا شود، اما دعاهای شما نگذاشته که این برنامه‌ها اجرا شود.»

این سخنان در حالی بیان شده که دکتر نورعلی تابنده از اسفندماه ۱۳۹۵ در بیمارستان مهر بستری است و تحت عمل جراحی قرار گرفته است.

روزانه تعداد زیادی از دراویش گنابادی در خیابان زرتشت تهران و در مقابل بیمارستان مهر تجمع و برای سر سلسله‌ی دراویش نعمت‌اللهی دعا و طلب خیر می‌کنند.

دکتر نور علی تابنده سال‌هاست تحت فشار دستگاه‌های امنیتی و «اداره فرق و ادیان» وزارت اطلاعات قرار دارد و از زمان هجرت به خراسان و استقرار در منزل پدری در بیدخت به حالت «شبه حصر» روزگار خود را می‌گذراند.

گفتنی است محبوب علی‌شاه» قطب پیشین سرسلسله‌ی دراویش گنابادی نیز در دی‌ماه ۱۳۷۵ به مرگ مشکوک درگذشت. گفته شده که وی به دلیل «ایست قلبی» از دنیا رفته، اما دکتر «مصطفی آزمایش» از دروایش گنابادی و مدیرمسئول انجمن جهانی پاسداشت حقوق بشر معتقد است وی در جریان قتل‌های زنجیره‌ای دهه هفتاد، به دست باند امنیتی سعید امامی به صورت غیرمحسوس کشته شده است. این فایل صوتی کوتاه را در زیر دنبال کنید.

منبع : آمد نیوز