پنجشنبه , ۹ فروردین ۱۴۰۳
صفحه اول » فرق و ادیان » بی ادبی حقارت بار مزدوران تکفیری حسین طائب مفسد به بزرگان فقر و تصوف و عرفان اسلامی

بی ادبی حقارت بار مزدوران تکفیری حسین طائب مفسد به بزرگان فقر و تصوف و عرفان اسلامی

ماموران تکفیری حسین طائب که در محفل شیطان پرستهای خمینی ستیز با همدستی جاسوس های منحوس و نفوذی های مایوس – که بیرق داس و چکش کمونیستهای روس را بالای منبرهایشان آویخته و بر پیشانی عمامه هایشان دوخته اند- در راه مبارزهء مجدانه با اسلام ناب و تشیع راستین علوی و مکتب فقر و درویشی و طریقت تصوف و عرفان اسلامی دقیقه ای آرام نمینشینند و از هر فرصتی به منظور ابراز حقد و کینه تکفیری خود با بزرگان تصوف و عرفان نعمت اللهی گنابادی سوء استفاده مینمایند.

امروز- بیست و سوم بهمن 1395- مزدوران اجنبی پرست تکفیری حسین طائب مفسد در نهایت خِفت و جُبن و ذِلت به فرافکنی روی آورده و با کلماتی سخیف دربارهء اکابر فقر و طریقت قلم زده اند که باید در جوابشان فقط یک کلمه گفت:

کی شود دریا به پوز سگ، نجس؟

البته مردم ایران و جهان از مزدوران منحرف مفسد تکفیری حسین طائب که کارنامه دروس تکفیری خودرا زیر نام دین اسلام در مکتب قرائت قرآنِ “سعیدآقای طوسی” اخذ کرده اند!  انتظار ادب و انسانیت بیشتر از اینگونه قلم پراکنیها  توقع ندارند!

متن مقاله کذایی سایت فرقه نیوز تکفیری به شرح زیر برای ثبت درتاریخ گزارش میشود:

مشاوران سیاسی صوفیه با حذف بیانیه رسمی نورعلی تابنده اوج حقارت وی را به نمایش گذاشتند تا وی هم‌چنان بازیچه افراد خاص باشد.

به گزارش فرقه نیوز: در روز 21 بهمن بعضی از فرقه‌های صوفیه با حرکت وحدت‌بخش، دشمن‌شکن و عزت‌آفرین خود، خواستار حضور مریدان و فقرا در راهپیمایی شکوهمند 22 بهمن شدند تا بار دیگر وحدت و اتحاد ملی، همبستگی و همدلی، اقشار مختلف مردم با هر اعتقاد و باوری به ارزش‌های والای الهی انقلاب به نمایش گذاشته شود.

در این بین نورعلی تابنده، در یک حرکت قابل تقدیر با صدور بیانیه رسمی، خواستار عدم برگزاری مجلس فقری صبح جمعه شد تا فقرای فرقه با همراهی اقشار مختلف مردم از قافله عقب نباشند و در راهپیمایی شکوهمند 22 بهمن شرکت کنند.

حسینعلی کاشانی بیدختی با قرائت پیام نورعلی تابنده در 21 بهمن 95 خبر از رویکرد جدید و قابل تقدیر نورعلی تابنده داد ولی با توجه به حاکمیت و قطبیت مشاوران سیاسی و مسئولین معاند پایگاه خبری مجذوبان نور این بیانیه منتشر نشد تا شاهد اوج حقارت نورعلی تابنده و بازیچه شدن وی باشیم.

حذف شدن این پیام از سایت‌های مزارسلطانی و تمامی سایت‌های وابسته به این فرقه در ظرف مدت یک دقیقه، نشان از هدایت فقرا توسط افراد خاص می‌داد، هدایتی که اوج حقارت و ناتوانی نورعلی تابنده را ثابت کرد.

متن بیانیه رسمی نورعلی تابنده که توسط حسینعلی کاشانی بیدختی قرائت شد:

بسم الله الرحمن الرحیم

به اطلاع فقرا می‌رساند که امروز صبح (21 بهمن)حضرت آقای مجذوبعلیشاه در جلسه‌ای که با مشاورین و وکیل خود داشتند امر فرمودند که چون فردا جمعه 22 بهمن می‌باشد و در چنین روزی در 22 بهمن سال 57 بسیاری از هموطنان ما به شهادت رسیده‌اند،لذا در مجلس صبح جمعه فردا، فقط خطبه سلسله اولیاء خوانده می‌شود و راس ساعت 9 صبح فقرا حسینیه را تخلیه کنند تا بتوانند در راهپیمایی 22 بهمن شرکت کنند.