سه شنبه , ۲۸ فروردین ۱۴۰۳
صفحه اول » اجتماعی و سیاسی » پدر آرش صادقی؛ اعترافات منتسب به آرش کذب است/آرش همچنان در زندان است!

پدر آرش صادقی؛ اعترافات منتسب به آرش کذب است/آرش همچنان در زندان است!

پدر آرش صادقی در گفتگويي اعترافات منتسب به فرزندش در ویدئوی منتشره روزهای اخیر در رسانه های داخلی که او را به جعل عنوان پدرش متهم می کردند را کذب خواند و اعترافات اخذ شده از این زندانی را در سایه “تهدید همسرش” و “طرح اعدام” او در آن زمان اجباری دانست. از سوی دیگر، آرش صادقی همچنان با وخامت حالش علیرغم ادعای دادستان در مورد اعزام او به بیمارستان در زندان اوین نگهداری می شود، وی شب گذشته با کمک دستگاه اکسیژن نفس کشیده است. پزشکان زندان مخالفت سازمان زندان ها و ارگان بازداشت کننده (سپاه پاسداران) را مانع اعزام این زندانی به بیمارستان عنوان داشته اند. وضعیت ریه آرش صادقی طی روزهای اخیر به صورت پیش رونده وخیم تر شده است. پزشکان بهداری با ابراز نگرانی از وضعیت جسمانی آرش صادقی به وی گفته اند که سازمان زندان ها و ارگان بازداشت کننده (سپاه پاسداران)، با انتقال وی به بیمارستان مخالفت می کنند.

پدر آرش صادقي در مورد ویدئوی منتشره در رسانه های دولتی ایران و متهم کردن این زندانی سیاسی به انتشار اطلاعات غیرواقعی، اظهار داشت: “این ویدئوی قدیمی در دوره ای ضبط شده که اولین بار توسط سپاه بازداشت شد و بعد از چهار ماه از بازداشتش در زندان ضبط شده.”

پدر این زندانی سیاسی در رابطه با ادعای طرح شده در این ویدیو که آرش صادقی به نام پدر خود با رسانه ها مصاحبه کرده ضمن تکذیب موضوع تاکید کرد خودش با خانم علینژاد مصاحبه کرده و صدای پخش شده صدای خودش است و نه آنطور که در ویدیو اشاره می شود آرش، وی تصریح کرد: آرش توسط بازجوها به آزار و اذیت تهدید شده بود. اگر در ویدئو هم نگاه کنید مشخص است که حال خودش نیست. به همسرش تهمت قران سوزی زده بودند و اینکه مجازات قران سوزی اعدام است.

آقای صادقی در پایان ضمن ابراز نگرانی شدید از حال فرزندش، تاکید کرد: “از مسئولین درخواست دارم فرزندم را هر چه زودتر به بیمارستان منتقل کنند. دادستانی نسبت به انتقال آرش دستور داده ولی نمی دانم چه عواملی پشت این قضیه هستند و مانع می شوند. صبح آرش زنگ زده بود و نمی توانست صحبت کند.”

منبع: هرانا