جمعه , ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
صفحه اول » اجتماعی و سیاسی » محمد نوریزاد: تجمع شکوهمند ایرانیان در پاسارگاد زلزله ای است که دامن نظام را خواهد گرفت

محمد نوریزاد: تجمع شکوهمند ایرانیان در پاسارگاد زلزله ای است که دامن نظام را خواهد گرفت

محمد نوریزاد در مصاحبه اختصاصی با شبکه جهانی “دُرّ تی وی” با پرداختن به فساد اخلاقی سعید طوسی قاری محبوب بیت رهبری گفت، وقوع چنان حوادثی در بیت رهبری نشان دهنده این است که آقای خامنه ای تا دو قدمی خود را نیز نمی تواند رصد کند و امیدوارم که بیت رهبری رسما خسارت بزرگ این افتضاح عظیم را بپردازد.
محمد نوریزاد گفت، سیستم قضایی ما که اراده ای از خود ندارد و در ارتباط با پرونده آقای طوسی نیز به همان روش همیشگی عمل میکند، چاقو دسته خود را نمی برد و ما هم انتظاری به غیر از این نمیتوانیم از آقای اژه ای قاتل داشته باشیم.
محمد نوریزاد در ارتباط با فساد گسترده در قوه قضائیه گفت، با وجود این که معتقدم صادق لاریجانی یک جنایتکار است ولی به دلیل این که هنوز اسناد فساد ۱۰۰۰ میلیاردی ایشان را ندیده ام نمی توانم در این مورد بخصوص اظهار نظر کنم.
محمد نوریزاد با اشاره به گردهمایی عظیم ایرانیان در روز هفتم آبان در پاسارگاد گفت، این زلزله ای است که دامن نظام را خواهد گرفت.
محمد نوریزاد با اشاره به پرونده دکتر محمد علی طاهری گفت، نظام از وجود محمد علی طاهری احساس خطر میکند ولی گمان من بر این است که آقای طاهری آزاد خواهند شد و آزادی ایشان به دلیل استواری و مقاومت شاگردان ایشان است.
محمد نوریزاد در پایان با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری ۹۶ گفت، من انتخابات را یک فاجعه حقوقی و برگزاری آن را یک دروغ بزرگ برای فریب مردم میدانم.