پنجشنبه , ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
صفحه اول » اجتماعی و سیاسی » محمد ملکی: ضربه رسوایی اخلاقی سعید طوسی به حاکمیت سنگین ترازافشای فایل آیت الله منتظری است

محمد ملکی: ضربه رسوایی اخلاقی سعید طوسی به حاکمیت سنگین ترازافشای فایل آیت الله منتظری است

دکتر محمد ملکی در گفتگوی هفتگی با شبکه جهانی “دُرّ تی وی” با اشاره به فساد اخلاقی قاری محبوب رهبر نظام گفت، سعید طوسی اعلام کرده که اگربا من کار داشته باشید، با خودم ۱۰۰ نفر را پایین میکشم و این عمق و عظمت فاجعه را نشان میدهد و ضربه ای که این رسوایی به حاکمیت زد بیش از ضربه فایل صوتی آیت الله منتظری بود.
دکتر محمد ملکی در ارتباط با فساد ۱۰۰۰ میلیاردی رییس قوه قضائیه گفت، مسئولان نظام خود را مالک ثروت و ناموس مردم ایران می دانند و این خاصیت حکومت دینی است و انتظاری به غیر از این نباید داشت.
دکتر محمد ملکی گفت، نظام حاکم بر ایران می داند که اگر فقط یک روز به مردم ایران آزادی دهد و مردم حرفشان را آزادانه بزنند، کارنظام تمام خواهد بود. دکتر محمد ملکی گفت، اگر منافق را به معنی قرانی آن مورد بررسی قرار دهیم، منافق تر از نظام حاکم بر ایران نخواهیم یافت.
دکتر محمد ملکی در پایان با اشاره به خشونت کشیدن تجمع آرام و صلح آمیز شاگردان و هواداران محمد علی طاهری در برابر بیمارستان بقیه الله گفت، حکومت ایران مانند همه نظام های دیکتاتور کنترل را از دست داده و دیوانه وار به ضرب و شتم و سرکوب مردم پرداخته است.