جمعه , ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
صفحه اول » اجتماعی و سیاسی » مادر مصطفی کریم بیگی: ما، خانواده های شهیدان دهه۶۰، ۷۰و۸۰، دست در دست یکدیگر در برابر ظلم ایستاده ایم

مادر مصطفی کریم بیگی: ما، خانواده های شهیدان دهه۶۰، ۷۰و۸۰، دست در دست یکدیگر در برابر ظلم ایستاده ایم

شهناز اکملی در مصاحبه با شبکه “دُرّ تی وی” گفت، مصطفی از ابتدا حس حق طلبی و تظلم خواهی داشت و در سال ۱۳۸۸ بعد از انتخابات مانند دیگران به خیابان رفت واعتراض خود را با صدای بلند فریاد کشید، تا سپس در روز عاشورای سال ۱۳۸۸ به ضرب گلوله نیروها ی امنیتی کشته شد.
شهناز اکملی در ادامه گفت، ما راه مصطفی را ادامه میدهیم و گمان نکنند که با خاموش کردن صدای مصطفی می توانند این صدا را خاموش کنند، من، خواهرو پدر مصطفی صدای مصطفی هستیم و ایستاده ایم.
شهناز اکملی ضمن تشکر از شیخ احمد منتظری به دلیل انتشار فایل صوتی آیت الله منتظری گفت، ما خانواده های دهه شصت، هفتاد و هشتاد همدیگر را پیدا میکنیم و دست در دست یکدیگر مانند یک دیوار در برابر ظلم می ایستیم.
شهناز اکملی با پرداختن به نامه پوزش خواهی سعید مرتضوی گفت، در وحله اول سعید مرتضوی باید از همه کارهای دولتی که در دست دارد کنار گذاشته شود، آنگاه در یک دادگاه علنی به جرائم ایشان و اشخاص و نهادهایی که پشت سر او بودند رسیدگی شود.