پنجشنبه , ۹ فروردین ۱۴۰۳
صفحه اول » اجتماعی و سیاسی » بهزاد فراهانی معتقد است، تلویزیون در این سال‌ها افت بیننده نداشته، بلکه حذف بیننده داشته است

بهزاد فراهانی معتقد است، تلویزیون در این سال‌ها افت بیننده نداشته، بلکه حذف بیننده داشته است

و اگر کسی به تماشای تلویزیون می‌نشیند به این خاطر است که چیز دیگری برای دیدن ندارد.

بهزاد فراهانی:از تلویزیون انتقاد کنی، می‌گویند اجنبی هستی!

ه گزارش ایسنا، این بازیگر اظهار کرد که در سال‌های اخیر دیگر شبکه‌های داخلی را نمی‌بیند و درباره‌ی علت این موضوع اظهار کرد: علتش سیاستی است که در حال حاضر تلویزیون به کار می‌برد.

بازیگر سریال «امام علی(ع)» اضافه کرد: آقای مدیر از زمانی که آمدند، ما به کرات خواهش کردیم که فرصتی بدهند تا از طرف خانه تئاتر با ایشان صحبت کنیم، ولی نپذیرفتند. معنی این کار این است که ایشان تئاتر را اصلاً قبول ندارند و در فرهنگشان تئاتر جایی ندارد. به نظر من این نوع نگاه، نگاه رسانه ملی نیست؛ تلویزیونی که در طول سال یک تئاتر هم پخش نکند، از نظر من رسانه ملی نیست. تئاتر یعنی زندگی، فرهنگ و روا‌نشناسی و تلویزیونی که به آن نپردازد طبیعتاً نگاه ملی ندارد؛ خیلی ساده است به همین دلایل هم ما چنین رسانه‌ی ملی را نمی‌بینیم.

فراهانی در بخشی از سخنانش با اشاره به سریال «حماسه آراد» که بخشی از آن را تصویربرداری کرده بود، ولی به دلایلی تولید آن نیمه‌تمام باقی ماند، اظهار کرد: سریال مرا توقیف کرده‌اند و کسی هم به من پاسخ نمی‌دهد، ایرادی که به این 250 دقیقه وارد است، چیست.

بازیگر سریال «مدینه» درباره‌ی لزوم نقدپذیری رسانه ملی اظهار کرد: اصلاً نقدپذیر نیستند، چون اصلاً نقدها را گوش نمی‌کنند و تا کسی می‌خواهد حرف بزند، می‌گویند یا اجنبی و جاسوس هستی و یا به جایی وابسته‌ای